WHEM Mistress Suzana, Grimbergen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Hallo,
Ik ken deze Meesteres goed, ik ben er al meerdere keren geweest.
Ik was daar voor uro-spellen en impactspellen. Maar ze is erg aardig en je hoeft haar alleen maar te vragen wat je zoekt. Maar in vernedering, ik weet niet of ze er goed in is.

paar jaar geleden geweest en supergoede sessie gehad, destijds postte ik dit op Hookers (was tijdens COVIDperiode, toen de maatregelen wat minder streng waren naar einde toe):

Eerder deze week langsgeweest bij Meesteres Suzana, een prachtige en uiterst professionele Meesteres in de noordrand van Brussel. Afspreken via telefoon (whatsapp) en mail gaat zeer vlot, heel vriendelijk en duidelijk. Bij aankomst (discreet parkeren is geen probleem in rustige wijk) in een mooi, gezellig, modern en ruim appartement werd ik verwelkomd door Meesteres Suzana met mondmasker (en in prachtig zwart lederen jurkje) en gebood ze meteen om mijn handen te ontsmetten met handgel. Haar collega-Meesteres Chloe was ook aanwezig en samen verduidelijkten ze dat de Corona-maatregelen stipt en nauwgezet gevolgd worden, wat een hele professionele en veilige manier van werken is. De Meesteres houdt haar mondmasker de hele sessie aan, maar dankzij haar uitgesproken en dominante blik is dat geen gemis. Ze deed (op veilige afstand uiteraard) ook haar masker even af om te tonen hoe ze eruit zag, en dat was ook een leuke extra (zodat je toch even haar mooie gezicht kan zien).

Na een drankje en introgesprek waar we even de do's en don'ts/lijstje met voorkeuren bespraken, mocht ik me uitkleden en kreeg ik een opwindend lederen strap-pakje aan, en ook dijhoge lederen veterlaarzen. Meesteres Suzana neemt ruim de tijd om met jou te kijken welke maten je het beste passen, en ook bij het aandoen van het lederen strap-pakje voel je je echt haar eigendom. Na het aantrekken van de kledij mocht ik even paraderen in mijn outfit, waarna de zwepen werden bovengehaald (ze heeft een ruime collectie, van rijzwepen tot flogs, rietjes en pads). Ik mocht ook rond de danspaal kronkelen terwijl ze me een stevige lading billenkoek gaf (ze is zeer professioneel en als je aangeeft geen langdurige sporen op je lichaam te willen, past ze zich daaraan aan). Daarna op de knieën haar voetjes aanbidden, en als stevige verrassing joeg ze me op mijn knieën door het hele appartement richting kamer waar Meesteres Chloe zat. Hele spannende verrassing om even door twee mooie vrouwen uitgelachen te worden, en ik mocht ook enkele klappen van Meesteres Chloe ontvangen (en haar voetjes kussen).

Daarna met Meesteres Suzana op mijn rug (ik mocht dienen als haar persoonlijke rijdier) terug naar de speelkamer, waar ik pijnlijk verlost werd van mijn tepelklemmen en ook een andere outfit aankreeg. En wat voor één: een waanzinnig mooie paarse gown in latex, inclusief bh met vulling zodat ik een prachtig figuur had). Ook een pruik en een sletterig brilletje om het geheel af te maken. Opnieuw mocht ik de Meesteres aanbidden, haar nieuwe hakken aandoen (met spikes) en daarna kreeg ik een stevig aantal trappen met die spiked heels in mijn ballen en op de rest van mijn lichaam. Zelden zo geil geweest als toen ik kermend aan haar voeten op de grond lag. Nadien kreeg ik wel een beloning, en mocht ik haar prachtige vagina likken terwijl ik zweepslagen kreeg ter aanmoediging. Met mijn hoofd in haar schoot liet ze me nogmaals voelen wie de baas was.

Als kers op de taart mocht ik daarna plaatsnemen op de gynaecologenstoel, en begon ze me te vingeren en masturberen. Nog nooit zo sensueel gevingerd. Vermits ik vrij strak was nam ze daarna een eerder kleine dildo (maar deze deed me al genoeg opgevuld voelen) en neukte ze me als een godin. Zelden zo hard klaargekomen, een hele lading over buik, handen etc.

Kortom: absolute topsessie. Had al andere Meesteressen in Brussel/Antwerpen bezocht, maar wat Suzana met me deed was een heel ander niveau. Bij de vorige meesteressen voelde ik me na afloop niet zo goed en zelfs wat bekocht, en na de sessie met Suzana wou ik meteen meer. Ze is elke euro waard, neemt haar tijd om met jou door je voorkeuren te gaan, om je aan te kleden, om ervoor te zorgen dat de sessie geboetseerd wordt naar jouw kinks/fetishes (had wel duidelijk aangegeven dat ik ook haar pleziertjes wou verzorgen, dus ik hoop dat zij er ook zo hard van genoten heeft). Enorme aanrader voor zowel beginners als iets meer ervaren slaven, superaangenaam in omgang voor en na de sessie... Ik ga zeker terug als ik terug wat centjes bijeen heb gespaard!

Terug
Bovenaan Onderaan