WHEM Mistress Isabelle Aarschot

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ben er een week geleden langs geweest. Had opvoorhand enkele wensen en via sms was dit geen probleem. Eenmaal daar zei ze dat ze omwille van geen ervaring hierin dit niet wilt doen. Sessie gaat door in de garage op een mat met enkele atributen. Ze houdt van bondage wat ze wel kan. Vraagt 150/uur en persoonlijk vond ik ze heel lelijk. Mager, geen mooi gebit, profiel zegt 32 jaar, ziet er eerder 42 uit.
 
Duidelijk iemand die een nieuwe geldbron wil aanboren, maar zonder enige ervaring, en zonder te weten waar bdsm eigenlijk om draait.
Veel plezier aan diegenen die in haar garage op een mat willen gaan liggen.
 
Deze morgen vroeg op, ik moet mij klaarmaken, deze middag heb ik voor de derde maal afspraak met Lady Queen Isabelle.
Ik ben een onderdanige slet, hou van BDSM, en op zoek naar een echte Meesteres.
Voor ik naar haar vertrek doe ik wat zij mij opgelegd had mijn kuisheidskooi aan.
Toen ik bij haar kwam leidde zij mij niet naar de garage als tevoren maar naar haar nieuwe ingerichte kamer (nog niet volledig af maar op goede weg).
Zij beveelt mij om mij uit te kleden wat ik onmiddellijk doe.
Ik had een verassing bij, een testikels schandpaal, ze lijkt gelukkig en ik steek het toestel in elkaar terwijl zij kletsen en zweepslagen uitdeelt.
Ik moet nadien op een mat gaan liggen en plaatst tepelsnijpers, ze steekt een kaars aan en laat het kaarsvet op mijn billen, ballen en piemel lopen.
De tijd is nog niet om en zij beveelt mij op een tafel te gaan liggen, bind mijn benen met rode touwtjes (hiel tegen bil) en begint mijn poep te bewerken, dildo en handen.
Voor het laatst gebruik zij haar nieuwe schandpaal, zij hou mij letterlijk bij mijn ballen vast. Natuurlijk zweep en stok besparen mij niet, billen, benen, ballen en piemel krijgen er van.
Zoals in haar beschrijving staat heeft zij nog niet alles ervaren en wilt uw pijngrenzen verleggen.
Ik heb na zoveel jaren eindelijk een echte BDSM Meesteres gevonden.
Dank U lady Queen Isabelle voor de leuke namiddag.
Gisèle
 
Terug
Bovenaan Onderaan