Voor mij wel weer een tijdje geleden dat ik bij Nina was geweest. Leuke date gehad, maar een beetje vreemde nasmaak door het vervolg.
1e date: vooraf betaald, met alle recensies leek het wel betrouwbaar.
Op parkeerplaats moest ik wat langer wachten. Was nog met iets bezig, geen probleem ik had toch tijd.
Uiteindelijk smsje gekregen dat ik kon komen met adres. Prima locatie, is een soort van camping, niet heel discreet, maar ook niet vol in een wijk ofzo.
Heel mooi meisje, in leuke kleding. Ik had een cadeaubon meegenomen voor paardenspullen omdat ik softie ben en zag dat ze paarden leuk vond. Leuk gesprek wat ook echt wel als een eerste date aanvoelde. Ze deed me aan als oprecht en had ook wel een interessante achtergrond. Na wat babbelen en wat drinken naar het bed. Daar ontdekte ik dat ze echt waanzinnig goed kan zoenen. Ze heeft een supergoed lichaam en ze geniet naar mijn idee ook oprecht van seks. Geen pijpen zonder condoom maar dat is eigenlijk wel fijn juist als je weet dat je dezelfde mond zoent. Overall een hele fijne GFE met een leuk en mooi meisje.
Maar.... daarna wordt het raar.
Omdat het zo leuk was, wou ik graag vaker met haar afspreken. Een datum verder gepland iets van 3 weken later geloof ik. Ze appt me van een nieuw nummer (ander nummer dan op de website) of ik naar een later tijdstip kan. Dat was ok. Appt ze later of het toch niet toch nog wat later kan, van datzelfde nieuwe nummer. Ik geef aan dat dat niet lukt en of we dan een week kunnen opschuiven. Ze zei iets van: dat kan misschien wel, ik laat het nog wel weten. Ik had het nieuwe nummer niet meer opgeslagen maar haar oude nummer stond nog op de website.
Een week later krijg ik corona. Ik app haar ruim van tevoren ik geloof 3 of meer dagen van tevoren, weet het niet meer precies, naar het nummer op haar website. Geen reply. Ik geloof één of 2 extra berichten gestuurd maar geen reply. Voor de zekerheid maar een mailtje gestuurd waar ik haar initieel mee gecontacteerd had en waar ze ook op reageerde. Weer geen reply. Misschien had ik nog kunnen bellen ofzo, maar ik had het maar zo gelaten.
Ik denk dat er misschien iets misgegaan is met de telefoonnummers ofzo, het was ergens in maart, misschien is ze gewisseld van nummers en dacht ze dat ik zou komen en dat ik niet was komen opdagen. Maar dan is het wel raar dat zelfs op mailtje niet meer gereageerd werd. Ik kan me wel voorstellen dat er veel lui zijn die zeggen dat ze komen en dan zonder iets te laten horen niet meer komen opdagen, dat is vervelend en slecht voor zaken. Misschien dacht ze dat ik ook zo iemand was en blokkeerde ze me meteen zonder kans op uitleg.
Al met al wel een leuke meid, had best leuk kunnen zijn voor lange termijn. Maar voor mij wel een beetje nare nasmaak zo.