Mirthe is sinds begin mei weer aan het werk in de salon. Ik wilde haar al lang bezoeken maar helaas kwam er altijd iets tussen. Toen ik zag dat ze terug was, heb ik de kans gepakt en haar voor het eerst ontmoet.
Ze heeft een heel lief en knap gezicht, heel naturel zonder plastische chirurgie. Haar lichaam is super strak voor haar leeftijd, ze heeft mooie borsten (wel geholpen) en prachtige benen. Toen we in de kamer stapten, begon ze mij meteen te zoenen. Ze kan dat heel goed met gevoel. Ze gaaf aan dat ze echt dol op is op zoenen en we waren daar tijdens bijna de hele date mee bezig. Ik vond haar blowjob iets teleurstellend (op basis van vorige recensies heb ik wat beter verwacht). Het was toch een hele geile ervaring dankzij de grote spiegel aan het plafond waarin ik haar sexy lichaam kon bewonderen.
Intiem was gewoon subliem, het voelde alsof ik met een vriendin in bed was. Het duurde helaas korter dan ik had gewild omdat ik zo geil was en uiteindelijk de condom te vroeg volgespoten. Ze stelde nog de tweede ronde voor maar het lukte me helaas niet meer.
Hoewel het een heel geslaagde date was, weet ik niet of ik haar nog een keer ga bezoeken vanwege de teleurstellende blowjob.
Al in al blijft Mirthe een top vrouw die een goede service geeft en wat ook belangrijk is, ze is gewoon een aardige en vriendelijke mens.