Recensie Mirthe, Salon 261, Alphen aan den Rijn 4,80 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Jammer. Ik heb haar 1x bezocht in 2018. Ik ben toen vanaf Groningen helemaal naar Alphen aan de Rijn gegaan met het ov speciaal voor haar. Was echt een hele leuk vrouw met hele goede diensten!
Altijd wel in gedachte gehouden om nog een keer te gaan , maar ja de afstand hield het toch tegen.

Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D
Lengte
1.80 m - 1.90 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
170
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Mirthe is sinds begin mei weer aan het werk in de salon. Ik wilde haar al lang bezoeken maar helaas kwam er altijd iets tussen. Toen ik zag dat ze terug was, heb ik de kans gepakt en haar voor het eerst ontmoet.

Ze heeft een heel lief en knap gezicht, heel naturel zonder plastische chirurgie. Haar lichaam is super strak voor haar leeftijd, ze heeft mooie borsten (wel geholpen) en prachtige benen. Toen we in de kamer stapten, begon ze mij meteen te zoenen. Ze kan dat heel goed met gevoel. Ze gaaf aan dat ze echt dol op is op zoenen en we waren daar tijdens bijna de hele date mee bezig. Ik vond haar blowjob iets teleurstellend (op basis van vorige recensies heb ik wat beter verwacht). Het was toch een hele geile ervaring dankzij de grote spiegel aan het plafond waarin ik haar sexy lichaam kon bewonderen.

Intiem was gewoon subliem, het voelde alsof ik met een vriendin in bed was. Het duurde helaas korter dan ik had gewild omdat ik zo geil was en uiteindelijk de condom te vroeg volgespoten. Ze stelde nog de tweede ronde voor maar het lukte me helaas niet meer.

Hoewel het een heel geslaagde date was, weet ik niet of ik haar nog een keer ga bezoeken vanwege de teleurstellende blowjob.

Al in al blijft Mirthe een top vrouw die een goede service geeft en wat ook belangrijk is, ze is gewoon een aardige en vriendelijke mens.

Ik ben benieuwd, volgende week ontmoet ik haar voor het eerst. Wat me vooral aansprak was haar lengte van 1m80, gecombineerd met haar mooie lichaam.
Anderzijds vrees ik wel een beetje voor een tegenvaller, heb al vaker wat oudere dames gehad die rustig 10 jaar oude foto's plaatsen en hun leeftijd navenant aanpassen.
Maar al die positieve recensies en lange wachtlijst zeggen ook wel wat.

Ik heb Mirthe een keer mogen meemaken tijdens een gangbang vorig jaar. Wat een fantastische dame. Lief, aardig, mooi, lekker en verschrikkelijk geil. Ik lees hier dat ze gestopt is. Jammer want ik had wel eens 1 op 1 met haar willen afspreken..

Mirthe adverteert ook voor een trio mogelijkheid. Gaat er iemand mee? Vrouw gericht ✌️

//Edit mod: reacties via PB graag, niet in dit topic.

Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan Onderaan