Ja, dit is een interessant fenomeen. Hij (ik ben er vrij zeker van dat het is hij is geweest) heeft zich een bepaalde exclusiviteit aangemeten waar andere mannen met open ogen intrappen. Als ze haar tarieven verdubbelt, krijgt ze nog steeds klanten. Geniaal gedaan; ik geef het eerlijk toe.
Het lijkt er een beetje op dat je in de eerste/tweede fase zit van het Kübler-Ross model, ontkenning, woede. Misschien omdat het tarief te hoog is en je er graag ernaartoe was gegaan en je er elke dag weer aan herrinnert wordt omdat ze vaak te zien is op de voorpagina van kinky.
Ik denk dat je met de reviews en die comment van
@NoLaws er toch wel aardig zeker van mag zijn dat ze een echte vrouw is. Als ze een man was zou er ondertussen ook echt wel iemand zijn geweest die voor haar gegaan is en dan hier een review had achtergelaten dat ze een man was. Want het lijkt me dat de meeste mannen daar niet van houden en daar ook zeker teleurgesteld/boos over waren geweest.
Dus de enige reden dat ze een man zou zijn volgens jou is omdat ze een "mislukte" boob job heeft gedaan. Want zij is natuurlijk een van de weinige in de site die een boobjob heeft gedaan. Of is het gewoon een ras dingetje? Want iedereen die ook ooit langs is geweest zegt er 100% zeker van te zijn dat ze een vrouw is en ik denk dat je het toch wat zekerder kan zeggen als je met haar naar bed bent geweest dan van achter je schermpje het te bekijken.
Dan woede. Ik weet niet wat het is maar snap niet waarom je altijd zo actief op haar haat. Vgm heeft ze je nooit wat aangedaan. Echt elke keer moet je meteen wat negatiefs over haar zeggen.
Ik snap ook niet zo goed waar mannen dan met open ogen intrappen. Vgm is dat eerder het geval bij die goedkope(re) dames die er dan slank uit zien op de foto en er in het echt mollig/dik uit zien. Maarja wat verwacht je dan voor die prijs. Het kan zijn dat je een goeie hebt gevonden, maar meestal wordt je teleurgesteld.
Als ik het zo lees (de reviews) en haar pagina zie is het gewoon "what you see is what you get". De ervaring met haar is zoals in de video's, ze spreekt prima/goed engels, ze heeft altijd een mooi/schoon appartement waar ze ontvangt en ze schrijft als een van de weinige in haar pagina wat je daadwerkelijk kan verwachten. Geen bullshit wanneer je er bent, oh je moet toch hier extra voor betalen of dit is ook extra.
Je trapt dus nergens in. Je moet gewoon bekijken of je het waard vind. Als je het er niet voor over hebt, dan ga je niet. Vind je het 't waard, dan krijg je precies waar je voor betaald hebt en ben je nergens ingetrapt.
Ik gok dat de enige leugen is; dat ze Noors is. Maar ik ga niet naar dames voor hun afkomst, ik ga af op looks. (PS. de afkomst heeft ze inderdaad verandert als ik het teruglees, maar nationaliteit kan je ook daadwerklijk veranderen. Dus als ze haar nationaliteit heeft verandert kan dat ook daadwerkelijk zo zijn, al denk ik niet dat ze dat heeft gedaan.)