- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Vingeren
- Gesproken taal
- Duits
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 30-35
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Totale kosten (in euro)
- 50
Eind februari 2020 was mijn laatste pre-coronabezoek aan Venus. De eerste sessie was met Mirela, die nog steeds in Venus werkt:
Ik had haar al vaker gezien, maar was nog niet met haar op de kamer geweest. Ze zal begin 30 zijn, ze is slank en haar borsten hangen een klein beetje. Maar ze ziet er lekker uit. Mirela vroeg waar ik het wilde doen: op de bank, in de kino of op de kamer. Ik stelde voor om op de bank te beginnen en het elders af te maken. Ze haalde haar spullen en vleide zich opnieuw tegen mij aan. Heerlijke tongzoenen werd gevolgd door een lekkere, gevarieerde pijpbeurt. Ondertussen kon ik haar kutje mooi betasten. Niet dat ik zo exhibitionistisch ben ingesteld, maar ik vind het altijd wel grappig en opwindend om in het openbaar op de bank gepijpt te worden. In de meeste clubs gebeurt dat helaas niet meer, maar in Venus gelukkig nog wel. Het neukwerk wilde ik niet op de bank doen maar in de kino. Zo gezegd zo gedaan. Na nog wat gepijp en gebef nam ik Mirela in diverse standjes, in gezelschap van een filmkijkende collega-ijsbeer en later van Oana die iemand verwende. Het was een prima sessie, dus Mirela voeg ik toe aan mijn lijstje met dames die een herhaling waard zijn.
Laatst bewerkt: