Recensie Mireille TS Bloedstraat 6a 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Jay Pake

Vaste klant
163
04/02/23
132
14
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.80 m - 1.90 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
15 minuten
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Afgelopen zaterdagnacht in de Bloedstraat geweest. Ik heb het daar al een tijd opgegeven wat betreft de TS, want het start nu bij 100 en dan krijg je eigenlijk nog niks. Ze beginnen na 10 minuten bijna allemaal te vragen naar meer geld en doen amper wat voor die 100.

Ik zag een paar nieuwe staan, waaronder Mireille, als ik het goed heb begrepen. Ik denk een Latina die meestal een groen lingeriesetje aanheeft. Toch maar een keer proberen en ik vroeg wat ik kon verwachten als ik meer dan 100 zou betalen. De wedervraag: wat zou je willen?

Eigenlijk moet je dan al wegwezen. Als er geen enthousiamse of iets gemeld wordt, dan krijg je het toch niet. Ik voorgesteld om te starten met 150 en rustig te beginnen. Nou het was zeker rustig. Allereerst, waarom scheren de meeste latina's daar niet meer goed. Ik snap er niks van. Toch maar wat rommelen, maar haar billen een beetje goed beetpakken mocht ookniet echt. Ze stond daar echt ongeinspireerd en zat allerlei aanwezigen te geven hoe ik moest liggen. Allemaal heel mechanisch.

Schijtziek hoe leuk ze kijken als je langsloopt, maar eenmaal binnen helemaal niks meer.Uiteindelijk heb ik mijn verlies genomen en gezegd dat het niks wordt. Ben in mijn kleren gesprongen en naar de deur gerend. Ik keek om en zag een verbaasde blik toen ik met een rotvaart vertrok.

Echt, als je een latina ziet, lang, vaak groen lingeriesetje. Ik denk Bloedstraat a maar kan ook b zijn. Tegenover die blonde in de straat: hard wegrennen.

Hoewel ik vermoed dat iedereen hier de bloedstraat wel een beetje heeft opgegeven.

Terug
Bovenaan Onderaan