Travo slet Marjolein
Vaste klant
- 117
- 14/09/22
- 366
Maar in de grote zaal staat een bed , dus daar kunnen we ook gebruik van maken
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk was er denk ik 15.30 uur. Maar ik die graag mee als er een Gang Bang is. Maar je gewoon een keer ontmoeten zie ik ook wel zitten. Ik ben misschien begin van de middag weer in Zeist.Hoe laat was jij er dan ?
ik ging rond 13.30,weer weg
Ik doe graag eens meeIk ben net een paar uurtjes in Miranda Zeist geweest .
stuk of 10 mannen gezien, even gezellig en geil.
gesprek met de eigenaar gehad, dat mij het leuk lijkt om een gangbang of bukake party te organiseren.
Zij vonden het een leuk idee en we zijn van harte welkom als het eventueel door gaat.
Dus wie lijkt het leuk om hier aan mee te doen?
Ben. Benieuwd .
kus Marjolein
Handig!Ik heb een gratis gastenboek aangemaakt voor bezoekers van Miranda in Zeist. Op die manier kan men gemakkelijker met elkaar in contact komen, zoals dat bij de meeste sexbioscopen kan: http://users2.smartgb.com/g/g.php?a=s&i=g26-38708-91
Klinkt goed! Was zij aangekondigd of was het een spontaan bezoek?Zojuist rond het middaguur even naar Miranda geweest, en viel met m'n neus in de boter. Want naast een aantal geile mannen was er ook een erg geile nymfomane dame aanwezig. Mooi koppie, lang blond haar, klein, slank postuur en zo rond de 30 jaar oud. Ze speelt in twee films op de website van Kim Holland onder de naam "Brabantse Devil", zoek haar dus maar aldaar. De aanwezige mannen hebben zich prima met haar vermaakt op en rond het bed in de grote ruimte, waarbij de sfeer zeer aangenaam was. Iedereen kreeg ruimschoots de gelegenheid om aan z'n trekken te komen in Devil's kut, kontje en mond. Ook hielden de aanwezige mannen zich onderling gezellig met elkaar bezig, waardoor het een geile bende werd. Devil had het desgevraagd ook erg naar haar zin gehad, dus we hopen op herhaling!
Devil, als je dit leest: je had ook een OnlyFans account maar ik kan je daar helaas niet vinden, terwijl ik beloofd had je te promoten...
Ik denk niet dat het aangekondigd was, en indien wél dan zou ik niet weten waar en hoe. Ikzelf was er in ieder geval puur toevallig.Klinkt goed! Was zij aangekondigd of was het een spontaan bezoek?
volgende keer meer voor mij
Dan was/ben je letterlijk en figuurlijk een mazzelpikIk denk niet dat het aangekondigd was, en indien wél dan zou ik niet weten waar en hoe. Ikzelf was er in ieder geval puur toevallig.
Hi Marjolein ik ga morgenmiddag naar Miranda, misschien tot ziensIk heb een halsband met riem om , dus je mag me zo bij mijn riem pakken en meenemen .
Binnenkort toch enns gaan kijken en hopen dat er meerdere tops aanwezig zijn om mij te neuken
Zojuist rond het middaguur even naar Miranda geweest, en viel met m'n neus in de boter. Want naast een aantal geile mannen was er ook een erg geile nymfomane dame aanwezig. Mooi koppie, lang blond haar, klein, slank postuur en zo rond de 30 jaar oud. Ze speelt in twee films op de website van Kim Holland onder de naam "Brabantse Devil", zoek haar dus maar aldaar. De aanwezige mannen hebben zich prima met haar vermaakt op en rond het bed in de grote ruimte, waarbij de sfeer zeer aangenaam was. Iedereen kreeg ruimschoots de gelegenheid om aan z'n trekken te komen in Devil's kut, kontje en mond. Ook hielden de aanwezige mannen zich onderling gezellig met elkaar bezig, waardoor het een geile bende werd. Devil had het desgevraagd ook erg naar haar zin gehad, dus we hopen op herhaling!
Devil, als je dit leest: je had ook een OnlyFans account maar ik kan je daar helaas niet vinden, terwijl ik beloofd had je te promoten...