- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Zoenen
- 4,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 3,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Pijpen zonder condoom
- Gesproken taal
- Engels
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Woensdag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/advertenties/3325280-mira
- Totale kosten (in euro)
- 170
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
Vandaag ben ik bij Mira geweest, zij is nieuw in Rotterdam en ontvangt vlakbij het stadhuis. De afspraak was snel gemaakt, ik was al in Rotterdam en kon meteen langskomen. het is mogelijk om jezelf te wassen. Ja, ze is de dame van de fotos. In het echt ziet ze er gewoon goed uit.
Begonnen met wat lichaamsverkenning en pijpen zonder condoom, wat ook werd afgewisseld met wat handwerk, zoenen gebeurde met volle overgave, daarna begon ik haar te beffen, ze was behoorlijk geil en raakte erg opgewonden. Ze deed een condoom om mijn lul en begon op me te zitten en heb gaar geneukt in verschillende standjes.
Zij is een klokkijker, maar ik kwam gemakkelijk twee keer klaar in een uurtje. Herhaling? Ja dat kan, als ze hier langer blijft. Zulke dames gaan meestal weg en wanneer ze weggaan komen ze niet meer terug.
Begonnen met wat lichaamsverkenning en pijpen zonder condoom, wat ook werd afgewisseld met wat handwerk, zoenen gebeurde met volle overgave, daarna begon ik haar te beffen, ze was behoorlijk geil en raakte erg opgewonden. Ze deed een condoom om mijn lul en begon op me te zitten en heb gaar geneukt in verschillende standjes.
Zij is een klokkijker, maar ik kwam gemakkelijk twee keer klaar in een uurtje. Herhaling? Ja dat kan, als ze hier langer blijft. Zulke dames gaan meestal weg en wanneer ze weggaan komen ze niet meer terug.
Laatst bewerkt: