Justlookingaround90
Vaste klant
- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Kontlikken bij klant
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Klaarkomen in mond
- Klaarkomen op lichaam
- Pijpen zonder condoom
- Vingeren
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 35-40
- Haarkleur
- Bruin
- Cupmaat
- D
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Zaterdag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/made/544287-mira
- Totale kosten (in euro)
- 150
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Tweetal keer bij deze MILF geweest, eerste keer was in Rotterdam en later nog een keer op herhaling geweest, wil nog wel eens wisselen van locatie. Kan beamen dat ze er bij binnenkomst geen gras over liet groeien, ontbloot bovenlijf achter de deur en hand ging gelijk richting de broek. Uiteindelijke de eerste 5 minuten met de broek op de enkels achter de deur voor ik de financiën kon afhandelen.
Een snelle douche als onderbrekening en daarna kon alles weer in hoog tempo verder, dame is er ook niet vies van sloppy te pijpen en te rimmen als je daar niks op tegen hebt, begreep dat ze ook verder gaat dan dat maar aan me voorbij laten gaan. Vervolgens ook heerlijk tussen die jetsers gestopt waarbij ze me de eerste ronde vakkunding klaar heeft gemaakt.
Daarna snel even douchen, klein praatje wat goed te doen (Engels) om vervolgens wat standaard standjes door te nemen, flinke reet en prima naar mijn zin gehad.
Herhalingsgevaar is groot, echter zit de Dame niet altijd bij mij in de buurt (of ben ik op locatie aan het werk).
Een snelle douche als onderbrekening en daarna kon alles weer in hoog tempo verder, dame is er ook niet vies van sloppy te pijpen en te rimmen als je daar niks op tegen hebt, begreep dat ze ook verder gaat dan dat maar aan me voorbij laten gaan. Vervolgens ook heerlijk tussen die jetsers gestopt waarbij ze me de eerste ronde vakkunding klaar heeft gemaakt.
Daarna snel even douchen, klein praatje wat goed te doen (Engels) om vervolgens wat standaard standjes door te nemen, flinke reet en prima naar mijn zin gehad.
Herhalingsgevaar is groot, echter zit de Dame niet altijd bij mij in de buurt (of ben ik op locatie aan het werk).