Recensie Mint, Blankenberge 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

goedzakje

Wandelaar
54
26/09/23
42
13
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/massage/mint-geeft-zalige-massages.html
Totale kosten (in euro)
100 €
Soit, ik zal beginnen met het goede nieuws. Mooie dame, valt echt mee en zeker niet veel ouder dan hetgeen ze aangeeft en ze is zeer vriendelijk :love:! Mooie naturelle borsten ! Propere etablishement (zal later nog uitkomen waarom).

Nu de rest. Ze was gekleed in een gewoon kleedje en had een trui aan. Soit, niet echt sexy ! Heel vriendelijk ontvangen, naar boven, propere en ruime kamers, afgerekend en ze was zeker voor 5 minuten weg ! (typisch maar ik haat het). De toppertjes uit de streek doen dat niet.

Ze kwam terug binnen in vol ornaat, terwijl ik al op het bed lag. (Ze klopte zelfs eerst op de deur !!!!). Kleertje af zag ik met een mondhoek en de borsten zagen er lekker uit !

De massage op zich vond ik heel slecht, een beetje veel gewrijf aan mijn benen, geen geteas, en een klein beetje op de rug. Geen bodytobody en al zeker de schouders en nek niet. Ik ben nu gewend om een massage te krijgen maar het tijdstip dat ik moest omdraaien vond ik toch al heel kort. Soit, nog nooit meegemaakt dat mijn lul niet stijf stond (met een kwartje hulp, dat zegt genoeg) als ik mij moest omdraaien. Ze smeet nog een klein beetje olie op de benen, buik en lul (ook met de olie is ze gierig) en dan begon ze hem gelijk een bezetene af te snokken (kan het niet beter zeggen) zonder enige opbouw. Soit, heb mij geforceerd om klaar te komen ( met pijn, ook niet veel meegemaakt) en dan lag ik daar..... Begon ze weer mijn benen te wrijven (ik wil het woord masseren niet gebruiken) geen bodytobody, en voor de resterende tijd enkel mijn benen, benen, benen....... en tussen in op haar mobieltje te antwoorden maar op een manier dat ze dacht dat het niet opvalde....
Alée, de resterende tijd ! na 50 minuten stond ik alweer buiten !!!! djzoef !!!! maar deze keer was ik content.
Ohja, bij het naar buiten gaan kreeg ik nog een folder in mijn handen geduwd van de afhaal Thai :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO: en zag nog een ander foldertje liggen.
Heb gegoogled en idd. er is daar een officieel normaal salon en een afhaalthai !!!!!! Soit, ik kan mij niet inbeelden dat dames of heren die voor een gewone massage daar tevreden kunnen van zijn. maw dendezen is voor 100 euro gesjareld omdat hij nieuwsgierig was . Dus terug naar mijn toppertjes in het vervolg zeker ?

Terug
Bovenaan Onderaan