Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenVind ik nodig. De 16 18 21 leeftijdgrenzen zouden op veel vlakken mogen. 21 voor sekswerk is een must.Bij het privéhuis waar ik werk is de minimum leeftijdsgrens 18 voor bezoekers. Bij sommige parenclubs en seksclubs is het 21 of zelfs 23.
Met de komende Wet Regulering Sekswerk wordt de minimum leeftijdsgrens voor een sekswerker in heel Nederland 21. Voorlopig is het nog steeds 18 in sommige gemeenten, bijvoorbeeld Rijswijk aan de grens met Den Haag. Bij de privehuizen in DH is de grens 21 terwijl bij Maison Monty heb je meisjes van 18 die aan de slag gaan.
Ben het met je eens. 21 is idd een must. Van wat ik bij mijn werkplaats gezien en gehoord heb, waren sommige ex-concullega's van 21-23 zelfs niet capabel genoeg om stevig in hun schoenen te kunnen staan. Dus ik vraag me nog enigszins af of er iets meer bij de gereedschapskist zou toegevoegd moeten worden om de werkomstandigheden van DVPs te kunnen verbeteren.Vind ik nodig. De 16 18 21 leeftijdgrenzen zouden op veel vlakken mogen. 21 voor sekswerk is een must.
Dus dan was ik eigenlijk slachtoffer , zou ik nog iets van financiële schadevergoeding kunnen eisen dan misschien ?De hiervoor genoemde strafartikelen gelden voor de volwassene. De minderjarige is natuurlijk niet strafbaar. Die is in de ogen van de wet een slachtoffer. Dus voor een ieder die voor zijn 18e naar een prostituée is geweest, geen zorgen.
Vind ik nodig. De 16 18 21 leeftijdgrenzen zouden op veel vlakken mogen. 21 voor sekswerk is een must.Bij het privéhuis waar ik werk is de minimum leeftijdsgrens 18 voor bezoekers. Bij sommige parenclubs en seksclubs is het 21 of zelfs 23.
Met de komende Wet Regulering Sekswerk wordt de minimum leeftijdsgrens voor een sekswerker in heel Nederland 21. Voorlopig is het nog steeds 18 in sommige gemeenten, bijvoorbeeld Rijswijk aan de grens met Den Haag. Bij de privehuizen in DH is de grens 21 terwijl bij Maison Monty heb je meisjes van 18 die aan de slag gaan.
En doch bestaat die wet al voor sommige dingen.Ik zie geen groot verschil tussen 18 en 21. Als je gemanipuleerd en misleid kunt worden op je 18e, kan dat ook op je 21e. Luna sprak zelf al over meisjes van 23 die niet sterk in hun schoenen stonden. De leeftijd dan maar ophogen tot 23? Lijkt me niet. Er zijn wereldwijze meiden van 18 en naïve bakvissen van 21. Dat los je met zulke wetgeving niet op.
Die wet is niets anders dan een eerste stap om prostitutie moeilijker te maken; daar is het partijen als CU en CDA om te doen. Beperkinkje hier, beperkinkje daar. Net zolang tot er van sekswerk niks meer over is.
Wat mij betreft blijft de leeftijd gewoon 18 jaar. Het is van tweeën één: óf je bent met 18 voor de wet volwassen, óf je bent het niet. Maar niet 'soms wel, soms niet, ligt eraan hoe onze politici zich daarbij voelen'. Als je met 18 jaar oud en wijs genoeg geacht wordt om te kunnen trouwen, een bindend contract aan te gaan, alcohol en tabak te consumeren, auto te rijden, of dienst te nemen in het leger, ben je ook oud en wijs genoeg om sekswerk te doen als je dat wilt.
Niet gezegd dar je een wijze Aristoteles moest zijn om fluiten te zuigen. Maar dan ook geen groen achter de oren just out of highschool baby.Een mens is altijd in ontwikkeling. Je hersenen zijn niet volledig volgroeid tot je 25e. En sommige vaardigheden ontwikkelen zich pas tot volle wasdom in je brein in je dertiger, veertiger of vijftiger jaren, heb ik wel eens gelezen uit wetenschappelijk onderzoek. Da's voor mij geen reden om sekswerk pas toe te staan op je 25e, of ouder.
Leuke ad hominem dude. You get extra boyscout points. XJa, ik ga dat hele warrig geschreven, nauwelijks leesbare betoog niet eens proberen te ontcijferen, hoor. Kom maar eens terug als je normaal Nederlands kunt schrijven en je jezelf begrijpelijk kunt uitdrukken.
'Het zij zo'