AsianLover79
Wandelaar
- Massage met hoogtepunt
- 4,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 4,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Aziatisch
- Leeftijd
- 40-50
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
Mina is een slanke, ietwat oudere vrouw (ik schat begin of midden de veertig) met een goed bewaard lijf. Ze heeft best mooie borsten, en billen voor iemand die al een beetje ouder is. Ze is vriendelijk, lacht graag. De massage die ze geeft is bovengemiddeld goed. Minpuntje was wel dat ze verkouden was en de hele tijd haar neus zat op te trekken en af en toe afdopte aan een keukenrol-papiertje dat ze dan naast zich op het bed legde. Is een afknapper natuurlijk, ik denk dan: blijf dan thuis, want een verkoudheid is nooit sexy. Maar goed, we hadden een leuk gesprekje over Bangkok (van alwaar zij komt) en Pattaya. Ik vroeg haar waar de lekkerste meiden zaten (want ik wil daar ooit wel eens op snoepreis gaan), en vroeg ze teasend: 'Ah you want the girls? I'll show you what those girls will do to you babbbbyyyy...' Waarna ze overging tot het erotisch gedeelte. Deed ze meer dan gemiddeld goed, ze nam traag haar tijd om mijn penis te masseren, draaide zich met haar kont naar mijn gezicht en bood mij een schitterend zicht op haar lichtjes opensperrend spleetje. Op haar rug heeft ze een grote tattoo, normaal niet zo mijn ding, maar bij haar heel mooi. Heel even flitste het door mijn hoofd om extra's te vragen, maar haar verkoudheidje had de sfeer toch teveel bedorven, en ik liet haar gewoon doen: ze rukte me zalig klaar. Persoonlijk heb ik mijn Thaise meisjes liever wat jonger en strakker, maar Mina is duidelijk een doorwinterd professional en verdient een aanbeveling.