Recensie Mina, Leela Thai Massage, Sterrebeek 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Massagefreakk

Newbie
1
15/03/25
1
1
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Voetfetish
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
120
Deze nieuwe meid bij leela thai massage is WAANZINNING!!
Ik heb ze voor de eerste keer ontmoet.
Ik betaalde 120€ voor 60min en wou eindigen met een footjob als dit mogelijk was, en dat was geen probleem! (Vandaar de 20€ extra vermoed ik.)
Ze bouwt langzaam op, had gevraagd voor een meduim massage en dit was zeker inorde! Af en toe masseerde ze mij ook met de voeten en dat was ook niet verkeerd. 😊. Na pakweg 45min omdraaien dan volgende de B2B met olie. Man ze vergeet geen enkel plekje!! Prachtig lichaam, mooi gezichtje! Niks op aan te merken!
Dan eindigen met een footjob, man dit was de beste die ik ooit gehad heb!! (heb er al vele gehad 😂 maar deze was waanzinnig!!!! ).
Ze geniet er duidelijk ook van, ze keek me recht in de ogen terwijl ze op en neer ging met haar voetjes, ik stond op springen!!! Afsluiten met nog een massage van de voorkant & de benen. Kijkt niet op de klok, lieve vrouw en gaf me een zeer welkom gevoel! Dit is echt mijn beste ervaring tot nu toe!! Als je bij dit salon langs gaat en je twijfelt, raad ik zeker mina aan & voor de mannen die houden van een goeie footjob ben je bij haar aan het juiste adres!! Ik kan niet wachten tot men volgende bezoek bij haar! Ik hou jullie zeker en vast op de hoogte!

Terug
Bovenaan Onderaan