- Massage met hoogtepunt
- 3,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 4,00 ster(ren)
- Kontlikken bij klant
- 2,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Ja
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Aziatisch
- Leeftijd
- 35-40
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Dinsdag
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/massage/thaise-massage-7.html
- Totale kosten (in euro)
- 100
- Algemene beoordeling
- 3,00 ster(ren)
Gisteren op basis van een commentaar hier ergens op t forum, over een andere dame bij Bansuksom, afspraak gemaakt met Mina.
Mina is een Mooie Thaise vrouw, fijn maar atletisch van gestalte. Heeft ook een Nederlandse tongval.
Ik wilde het gewoon over mij laten komen, dus heb zelf amper tussen gekomen.
De massage is hard, en duurt bijzonder lang aan benen. Daarna ook nog rug aan de beurt.
Uiteindelijk - nadat ik toch al enkele kleine opmerkingen had gemaakt - na 45min eindelijk omdraaien. Het erotische deel is beperkt, maar op zich wel ok. Ze gebruikt veel olie op zichzelf en op mij. Dus alles glibbert als een lieve lust.
Toch moest het op t einde snel gaan … gevolg van de te lange massage.
Voor mij geen herhalingsgevaar: redelijk afstandelijk (in tegenstelling tot mijn ervaringen daar vroeger met Cherry, Joy, Kola). Ik voelde er geen klik mee. Jammer dat bovenstaande dames daar weg zijn … Kola is nu op plaats die voor mij owv omstandigheden niet haalbaar is, Joy is verdwenen en Cherry (3-4j geleden) is ziek afgehaakt.
Mss kunnen ze bij Bansuksom een resto openen: zowel Lynn als nu Mina gaven aan zelf resto of afhaal te hebben gehad. Maar owv Corona nu in de massage zijn gerold …
Mina is een Mooie Thaise vrouw, fijn maar atletisch van gestalte. Heeft ook een Nederlandse tongval.
Ik wilde het gewoon over mij laten komen, dus heb zelf amper tussen gekomen.
De massage is hard, en duurt bijzonder lang aan benen. Daarna ook nog rug aan de beurt.
Uiteindelijk - nadat ik toch al enkele kleine opmerkingen had gemaakt - na 45min eindelijk omdraaien. Het erotische deel is beperkt, maar op zich wel ok. Ze gebruikt veel olie op zichzelf en op mij. Dus alles glibbert als een lieve lust.
Toch moest het op t einde snel gaan … gevolg van de te lange massage.
Voor mij geen herhalingsgevaar: redelijk afstandelijk (in tegenstelling tot mijn ervaringen daar vroeger met Cherry, Joy, Kola). Ik voelde er geen klik mee. Jammer dat bovenstaande dames daar weg zijn … Kola is nu op plaats die voor mij owv omstandigheden niet haalbaar is, Joy is verdwenen en Cherry (3-4j geleden) is ziek afgehaakt.
Mss kunnen ze bij Bansuksom een resto openen: zowel Lynn als nu Mina gaven aan zelf resto of afhaal te hebben gehad. Maar owv Corona nu in de massage zijn gerold …