- Massage met hoogtepunt
- 5,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 4,00 ster(ren)
- Extra's
- Penismassage
- Gesproken taal
- Frans
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Afrikaans
- Leeftijd
- 25-30
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Link naar advertentie
- https://www.2dehands.be/v/diensten-en-vakmensen/welzijn-masseurs-en-massagesalons/m1907577458-massage-de-qualite-sur-table-chauffante
- Totale kosten (in euro)
- 100
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
Spotte dit Afrikaans dametje op 2dehands en nam contact per SMS en aansluitend telefonisch. Gezegd wat ik wou en ze zei 130, waarop ik antwoordde sorry maar dat is boven mijn budget...ik doe dit wekelijks en dan ga ik niet boven de 100. OK zegt ze ik versta dat het is voor iedereen moeilijk, voor mij is 100 OK. Marchandeer normaal niet over de prijs, ik deel enkel mee dat het te duur is. Ontvangt in rijhuisje, parkeren gratis dichtbij. Mooi vernieuwde kamer met badkamer en toilet apart. Ze was heel lief en vriendelijk, bood iets te drinken aan, ze had een strak zwart kleedje aan.
Echt wel goeie massage, heeft wel opleiding gekregen volgens mij. Kleren gingen van bij de start al volledig uit, en bij het omdraaien kon ik haar eens goed bekijken ze was klein, mooi lichaam(pje) met denk B cupje maar wat een grote tepels wow! Ze even mogen likken ook. Mooi rond poepje, ja het kon me wel bekoren. Mocht haar overal aanraken/ strelen en zo manueel afgewerkt. Leuk.
Echt wel goeie massage, heeft wel opleiding gekregen volgens mij. Kleren gingen van bij de start al volledig uit, en bij het omdraaien kon ik haar eens goed bekijken ze was klein, mooi lichaam(pje) met denk B cupje maar wat een grote tepels wow! Ze even mogen likken ook. Mooi rond poepje, ja het kon me wel bekoren. Mocht haar overal aanraken/ strelen en zo manueel afgewerkt. Leuk.