Recensie Milou, Rendez-Vous Prive, Made 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Dutchrens

Newbie
21
29/04/24
23
8
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://rendezvousprive.nl/nl/milou/141520
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Laatst Milou bezocht en ik moet bekennen dat ik volgens mij een nieuwe favoriet heb gevonden. Bij binnenkomst waren de meeste dames bezet en kwam Milou voorbij gelopen. Wat een prachtige vrouw dacht ik meteen! Dus aan de host gevraagd wie dat was en ze vertelde mij dat dit Milou was en iets later beschikbaar zou zijn.

Na een uur kwam ik weer terug om de avond spannend te beginnen met haar. Ze ging liggen in een onwijs mooie setje op het bed terwijl ik mijzelf ging opfrissen. Direct was er een leuke klik en kon ik haar prachtige figuur bekijken vanaf de douche. Na het praten gingen we heerlijk zoenen en op verkenning van elkaars lichaam. Ze is 100% natuurlijk wat ik zelf altijd het mooiste blijf vinden. Intiem was ze zeer goed verzorgd en smaakte zo ook heel fijn. Als je sociaal en nuchter in contact met haar ben geeft ze zich volledig over. Beide zijn we heerlijk gekomen.

Ik heb me onwijs thuis gevoeld en genoten van ons uurtje samen. Absoluut voor herhaling vatbaar en was verbaasd dat er nog geen review over haar was!

Terug
Bovenaan Onderaan