Recensie Milly, Amsterdam 3,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

BulletBill

Stamgast
346
13/07/22
445
25
Intiem
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/1261319-milly
Totale kosten (in euro)
250
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Afspraak maken ging makkelijk zoals altijd met deze boeker. Bekende locatie en betrouwbaar.

Het is uiteraard de meid van de foto's, maar de foto's/filmpjes op Whatsapp zijn veel accurater. Ze is namelijk wat slanker dan de foto's doen vermoeden. In Brazilie (waar ze vandaan komt) is slank zijn wat minder populair, vandaar dat de foto's wat meer rondingen toevoegen. Voor mij echter alleen een voordeel, want ik hou wel van dit soort types. Mooi gezicht, leuke glimlach, kort van statuur en een lekker kontje. Ook haar borsten zijn naturel en vol. Mooie poes waarvan de kleine lippen miniem zijn (als dat je ding is).

Het gesprek verloopt niet heel soepel omdat ze echt maar beperkt Engels spreekt. Als je Portugees spreekt, zou het nog best leuk kunnen worden. Ze is voor de rest wel lief en probeert je op je gemak te stellen.

De actie zelf was goed genoeg. Ze zoent actief en doet lekker mee. Klaagt niet en is een mooie meid. Ze is ook erg strak wat visueel erg fijn is wat betreft het zien van de penetratie en de blikken op haar gezicht in haar favoriete posities. Ze is ook redelijk lenig, dus je kan haar benen goed opvouwen.
 
Die ken ik ook :ROFLMAO: Voor mij geen weerwolfje.

Maar dit kan ik beamen:

"...Het is uiteraard de meid van de foto's, maar de foto's/filmpjes op Whatsapp zijn veel accurater. Ze is namelijk wat slanker dan de foto's doen vermoeden..."

Op die foto's/whatsapp status video's ziet er ze er echt -in mijn ogen- stukken beter uit!
 
Inderdaad :) Ik zou haar hebben overgeslagen op basis van het Kinky profiel, maar uiteraard zie ik die statusupdates van de planner voorbij komen en dat was appetijtelijk.
En haar wenkbrauwen waren niet echt opmerkelijk opgemaakt, die warrige threading stijl moet bewust zo gedaan worden, dus meestal zal je gewoon de wenkbrauwtjes in de andere foto's krijgen.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/1261319-milly
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Prima bezoekje gebracht bij het weerwolfje. Parkeren goed, op een bekende locatie.
wolfjwel.PNG
Haar Engels was wat beperkt maar dat is geen probleem. Intiem was heerlijk, meerdere standjes mogelijk. Afgesloten met doggy stijl.
Leuk knap slank poppetje. Ze is lief. Verwacht geen vuurwerk.
Misschien dat ik haar nog eens bezoek bij volle maan.......

Greetings,

Error
 
Laatst bewerkt:
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/2623458-masha
Totale kosten (in euro)
250
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Zeer zeker niet de dame van de foto's. Maar kreeg een korte video vooraf. Je kent het wel de nood hoog en een leuk poppetje.

Het binnenloodsen in het hotel ging vrij stroef was al onderweg terug naar de auto. Kreeg een berichtje waar ik was en dat ze in de lobby was.
In het echt ook een leuk meisje. Bij wat chitchat bleek ze Braziliaanse te zijn, 22 jaar en nader onderzoek na de gebruikelijke korte douche bleek ze geen cup a maar c te hebben.

Zoenen zonder tong, pijpen zonder condoom, beffen en twee rondjes sex in diverse poses afgewerkt. Tussendoor samen douchen.

Herhalings gevaar mwah, ze is hier nog een week dus kleine kans
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan Onderaan