Milking Table 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Asian lover

Newbie
7
18/12/24
17
1
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
4,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Beffen
  3. Biseks
  4. Klaarkomen in mond
  5. Penismassage
  6. Pijpen deepthroat
  7. Pijpen zonder condoom
  8. Speciale kleding verzoek
  9. Vingeren
  10. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
90 minuten
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Laatste x dat ik een 'overstap' nachtje had in bkk 2 dames van www.bangkokmilkingtable.com uitgenodigd.
Helaas bleken de foto's op de website een jaartje of 20 oud te zijn, was al bijna 02:00 in de nacht dus toch maar doorgezet en opzich geen spijt van gehad.

Borsten waren niet mooi meer maar beide hadden een prachtig kontje, mooie benen en waren super ervaren en wisten wel raad met mij.
Die lingerie opties zijn lachwekkend, kwaliteit een beetje wibra/action carnaval nivo van 5 euro en verstopte die kleine hang tieten.

De ervaring van prostaat massage boven de tafel en een bj eronder was al snel teveel voor mij en zeker voor herhaling vatbaar!
My god, dat voelde goed

Switch naar cowgirl en facesitting, tweede x al snel te veel, lekker fris en hard.

Wilde zelf ook nog even actief zijn en ben nog zeker een half uur met beide in doggy naast elkaar bezig geweest.
Voor mij voor het eerst dat ik zo vrij kon wisselen tussen 'beide opties' bij beide dames, en met 4 gaatjes zo voor je een unieke ervaring.
En, zelfs al gingen beide dames richting de 50 jaar, van achteren zagen ze er prima uit.

Uiteindelijk voor het eerst in jaren een 3de orgasme in een kontje terwijl ze op haar buik lag en haar vriendin mij wederom een prostaat massage gaf.

Als je eens een nachtje 'iets nieuws' wil, ik doe het waarschijnlijk nogmaals

Laatste x dat ik een 'overstap' nachtje had in bkk 2 dames van www.bangkokmilkingtable.com uitgenodigd.
Helaas bleken de foto's op de website een jaartje of 20 oud te zijn, was al bijna 02:00 in de nacht dus toch maar doorgezet en opzich geen spijt van gehad.

Borsten waren niet mooi meer maar beide hadden een prachtig kontje, mooie benen en waren super ervaren en wisten wel raad met mij.
Die lingerie opties zijn lachwekkend, kwaliteit een beetje wibra/action carnaval nivo van 5 euro en verstopte die kleine hang tieten.

De ervaring van prostaat massage boven de tafel en een bj eronder was al snel teveel voor mij en zeker voor herhaling vatbaar!
My god, dat voelde goed

Switch naar cowgirl en facesitting, tweede x al snel te veel, lekker fris en hard.

Wilde zelf ook nog even actief zijn en ben nog zeker een half uur met beide in doggy naast elkaar bezig geweest.
Voor mij voor het eerst dat ik zo vrij kon wisselen tussen 'beide opties' bij beide dames, en met 4 gaatjes zo voor je een unieke ervaring.
En, zelfs al gingen beide dames richting de 50 jaar, van achteren zagen ze er prima uit.

Uiteindelijk voor het eerst in jaren een 3de orgasme in een kontje terwijl ze op haar buik lag en haar vriendin mij wederom een prostaat massage gaf.

Analisa massage in BKK (sukhumvit 6) heeft ook een milking table staan, paar weken geleden nog leuke tijd hierop doorgebracht.

Soi 6 en Analisa,
fck beide hebben het gros van mn bucket list verzorgd. En dat is dan incl elke x dat ik terug liep naar soi 6 maar te zwak was om nee te zeggen richting de vele freelance girls rond nana hotel en rond 4 weer richting hotel ging.
En daar zaten de nodige strakke pareltjes tussen.

Gekke is, de eerste x liet ik Analisa links liggen, bad call die meiden hebben echt geen grenzen.
Heaven on earth , wil weer terug, morgen als het kon maar heb mn maandag standup

My god, dat voelde goed

Welke dames had je dan? Want op de website zien ze er allemaal veel jonger uit dan 50+

Die Kat en Kannika zien er op de foto's het beste eruit, naar mijn smaak
Soi 6 en Analisa,
fck beide hebben het gros van mn bucket list verzorgt. En dat is dan incl elke x dat ik terug liep naar soi 6 maar te zwak was om nee te zeggen richting de vele freelance girls rond nana hotel en rond 4 weer richting hotel ging.
En daar zaten de nodige strakke pareltjes tussen.

Gekke is, de eerste x lied ik Analisa links liggen, bad call die meiden hebben echt geen grenzen.
Heaven on earth , wil weer terug, morgen als het kon maar heb mn maandag standup
Wat zijn bij jou "geen grenzen"?

Heb een Filipijnse waar ik in elk gaatje op los mag gaan.
Wil mijn liefdessap in elke gat hebben....niet normaal zo lekker.

Nodigt ook een vriendin uit om mee te doen... beide bj en later kijkt zij hoe ik haar vriendin neuk. Soms wil ze dat ik dan in haar mond kom en slikt alles door.

Ze wenst nog een keer haar, mij en een andere man om lekker tekeer te gaan met/op haar.

Dit is niet betaald....

Zo een milking table zie ik ook wel zitten eerlijk gezegd.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan