Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenYes bedankt als jullie nog adressen hebben?Kijk hier dan eens:
"The Crown", heet die tafel hier.UNIEK! The Crown massage
The crown massage Uniek in België PROMO 30 min 100€ U geniet van een streling en aanraking, een mix van sensuele zachtheid enwww.redlights.be
Op die tafel geraak ik nooit op zo hoog , dat word klimmen , en dan mijn paal , in de stad paal nog goed gevonden ookYes bedankt als jullie nog adressen hebben?
Hallo
Ben op zoek naar Dame die ontvangt en milking tafel heeft regio Antwerpen
Hairfashion Gina?gina in grobbendonk?
Er werken dames van 26 jaar tot 48 dus van alle leeftijden zijn er verschillende dames aanwezig!ja bij oude dames brrrrrr
Hoi,Ik heb op RL wel eens een dame gezien die adverteerde met een milking table. Lijkt me een aparte ervaring. Iemand die dit aanbied in of rond Antwerpen?
Nice! Ik kom graag binnenkort een x-tje de crown uitproberenHoi,
Wij in Beringen kunnen je deze massage aanbieden.
Neem eens een kijkje op onze website.
www.divina-massage.be
www.entre2suites.wordpress.com
Groetjes,
Het Divina team
Nice! Ik kom graag binnenkort een x-tje de crown uitproberen
Afspraak gemaakt op Donderdag voor Zondagnamiddag, (wou het eens beleven) en een uur voor de afspraak geen antwoord meer (was mij gevraagd om te bevestigen een uur op voorhand).
Absoluut niet correct, DVP's zijn steeds zo strikt met hun fakerslijst maar als zij geen goesting hebben dan is dit blijkbaar normaal…
Al bij al nog blij, bijna €150 betaald voor een handjob van zo een kleine lelijkaard.
Te vermijden zou ik zeggen…
Zoals ik al zei, het ging vooral om de ervaring, het feit dat ze onder de tafel zou zitten was net een pluspunt.Inderdaad zeker niet correct van haar, maar waarom is ze nu een kleine lelijkaard? Was ze voordat ze verzaakte dan knap?
Waar had je die afspraak gemaakt?Afspraak gemaakt op Donderdag voor Zondagnamiddag, (wou het eens beleven) en een uur voor de afspraak geen antwoord meer (was mij gevraagd om te bevestigen een uur op voorhand).
Absoluut niet correct, DVP's zijn steeds zo strikt met hun fakerslijst maar als zij geen goesting hebben dan is dit blijkbaar normaal…
Al bij al nog blij, bijna €150 betaald voor een handjob van zo een kleine lelijkaard.
Te vermijden zou ik zeggen…
RedlightsWaar had je die afspraak gemaakt?
Wij noemen dit onze crown massage. Je bent welkom daarvoor in massagesalon Divina in Paal-Beringen.Weet iemand waar in NL of BE een massage met HP op een milking table mogelijk is?
Wij noemen dit onze crown massage. Je bent welkom daarvoor in massagesalon Divina in Paal-Beringen.Dit is iets wat ik ook nog wil meemaken.
Wie weet een leuk adres hiervoor?
Stuur maar een pb
Dat is echt zo.Verbaas me er al jaren over dat niet een DVP hier mee begonnen is want een ding weet ik zeker, zij loopt lachend binnen. Iedere wandelaar waar die ik de afgelopen decennia heb ontmoet vind een milking table supergeil.
VOlgens mij kan dat hier.Wie waar je kan gemolken op een tafel, waarbij je op je buik ligt en je pik en ballen door een gat. Zodat iemand je lekker kan melken vanaf onder de tafel.
Graag serieuze reactie
Slappe
Dat is echt zo.
Lieve dames uit het hoge noorden.
Begin een massage met inclusief gebruikmaken van een milking table