Sylvie
Wandelaar
- 49
- 18/03/24
- 139
Daniël,Bepaalde dames doen dit wel eens, maar enkel op aanvraag van de heren vanop de feestjes. ...............................I am one of the lucky ones
Reclame maken is verboden hier..............
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDaniël,Bepaalde dames doen dit wel eens, maar enkel op aanvraag van de heren vanop de feestjes. ...............................I am one of the lucky ones
Stuur mij aub een DM welke dames ook prive te bezoeken zijn.Ik ben ook bij de gelukkige die wel eens de milfs bezoekt prive
Eindelijk, heb al twee weken ene stijve.One day left to The Final !!
Bekijk bijlage 259501
Laat dat nu net het mysterie zijn, het kan Erotisch, maar het kan net zo goed een kienavond gaan worden. Zij die er zijn, gaan het weten. Ma Lovebuddy ...................je kent me ondertussen wel om te weten welke richting het uit zou uit kunnen gaan.Dan zijn we met 2 Max1991.
Ik heb hier en daar iets opgevangen dat Sylvie iets speciaals voor de mannen in petto heeft. En het is iets erotisch!!!!!
Ik ben al wel wat vaker bij deze dames geweest en nog niet teleurgesteld geweest van hun diensten. Ook al zijn het geen piepkuikens meer, ze blijven de betere kleinschalige feestjes leveren.Gisteren voor de 1ste keer in Diest geweest.
Na uitleg van de gastheer en een douche naar de bar.
Netjes kennis gemaakt met de aanwezige dames, Sylvie, Lore en Joyce. Was ook nog een stel met een prachtige dame genaamd Verel.
Na gesprekjes op bed beland met Sylvie, OMG, ik zag sterretjes.
Met alle dames gespeeld en voor de eerste keer mijn kruit verschoten, bedankt Lore
Dat de dames echt Bi zijn en lieten zien was super.
Dan toch maar even pauze en een colatje.
Na de cola weer terug naar bed waar Joyce en ik heerlijk hebben gespeeld. Toppertje
Aan de bar lekker verder gespeeld waarbij ik op een gegeven moment Lore en joyce aan het vingeren was terrwijl Sylvie mij een blowjob gaf.
Ik kan jullie verzekeren dat dit de hemel op aarde was. 3 dames die met je bezig zijn. Weer gezien.
Later weer op bed beland met Verel wat een lekkere cumswap tot gevolg had.
Moei maar zeer voldaan naar huis.
Gastheer en barman bedankt voor de goede zorgen.
Dames bedankt voor het feestje.
Tot gauw
Henk jansen