Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenZe heeft idd geen reden om zo kieskeurig te zijn. Dertien in een dozijn dvp. Mag dankbaar zijn dat ze klandizie heeft.Ze doet idd zeer kort op app. Geen idee waarom. Ben zelf nog nooit geweest. Ze haakte af omdat ik geen vaccin had.
Heeft volgens mij geen echt mooi koppie als ik sommigen foto's bekijk
Dit is ook mijn ervaring, maar dat is al een paar jaar geleden.Ik heb ook al met 2 verschillende nummers een net bericht gestuurd om af te spreken, erna gelijk geblokkeerd geworden zonder verder iets.
Is je dit recent nog overkomen? Ik begrijp het helemaal dat je daar de van krijgt.Herkenbaar met deze dame. Ook geapped voor nummer en ineens geblokkeerd uit niets toen ik in de wijk/buurt was. Is idd niet de eerste keer dat me dit gebeurd en krijg er echt de "kots" van. Offtopic: voor mij nog maar enkel dames in prive huis of clubs.
Hoi ik wil wel eens mee doen met een GB. Ik heb haar zelf wel eens 1 op 1 ontmoetheren heb vandaag met haar contact gehad , gewoon 1 op 1 afspraak met bare sex 180 euro .Geen rare vragen of opmerkingen .Kennen elkaar wel al en weet waar ze woont , zal daardoor wel iets makkelijker te benaderen zijn. Heeft blijkbaar de laatste tijd rare snuiters aan de deur gehad waardoor ze wantrouwiger is geworden tov onbekende. Mochten jullie eens met haar willen spelen kunnen we met een paar mannen een gang bang aanvragen via mij , dat is ze ook gewend .Hoor het wel en geef morgen een berichtje hoe het gegaan is.