Ik ging er heen met hoge verwachtingen door de foto's en de goede reputatie van salon261. Maar ik vind het geen aanrader. Het is een zeer mooie verschijning qua lichaam. Fijngebouwd, naturel atletisch, mooie billen, heupen, kleine maar mooie borsten. Verder een ongeinteresseerd gezicht met hoofd op onweer.
Misschien trof ik haar op een slechte dag. Maar de service was vond ik echt heel matig. Afstandelijk, chagrijnig, houdt niet van aanraken of aangeraakt worden. Liefdevolle aanrakingen zitten er niet in. Dus een GFE kan je wel vergeten. Van PSE was ook geen sprake. Ze begon met een praatje maar alles in het leven kut. Ik probeerde er steeds een positieve draai aan te geven maar tevergeefs. Na mijn (hele reguliere) wensen besproken te hebben ging ze overal mee akkoord. Daarna begon ze met een matige rugmassage die net zo lang duurde totdat ik vroeg of ik me om mocht draaien. Het 'intieme' deel begon oke, maar na 10 min had ze er geen zin meer in. Ik mocht absoluut geen hoogtepunt uitstellen. Ik moest 1 tempo aanhouden, mocht niet te diep, niet te lang doorgaan, verschillende standjes had ze geen zin in, het duurde haar allemaal te lang, ik vroeg of ze het met haar mond wilde afmaken om er maar vanaf te zijn. Dat deed ze, maar ze onderbrak mijn hoogtepunt. Oprecht het slechtste hoogtepunt bij een dvp tot nu toe. Ze had in de gaten dat ik niet blij was en toen kwam ze achteraf quasi lief doen maar dat was erg gespeeld. Ik ging 220 euro armer met een slecht gevoel de deur uit.
Ze was absoluut niet lief, of klantgericht zoals ik wel ervaren heb bij de dames waar ik eerder geweest ben (Loïs van salon 261, Esmee van HoD en een aantal anderen). Echt een wereld van verschil qua attitude en dienstverlening. Haar lichaam is mooi om te zien en daarmee heeft ze veel potentie. Maar iig op de dag dat ik er was was er eigenlijk van dienstverlening geen sprake. Meer een soort chagrijnige transactie.
Ik heb ook een recensie aangemaakt