Recensie Milena, Groningen 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Ger9400

Wandelaar
32
14/02/23
22
7
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Afrikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/1213597-milena
Totale kosten (in euro)
180
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Wat een prachtvrouw is dit.
Ontvangt in een zeer nette ruimte met sfeerlicht, douche en een heerlijk bed. Fijne muziek en wauw....wat een lijf.
Milena ontvangt me op highheels in een strakke glitterjurk en met een prachtige glimlach. Welkom.
Praatje, drankje en dan samen de douche in. Ze wast me, beweegt heerlijk om me heen met dat toverlijf.
Kusjes, voelen, strelen. Geen zoenen. Maar veel warmte.
Dan naar t ruime bed.
Heerlijke massage, body to body. Geen cm overgeslagen, geen moment zoenen, pijpen of intiem gemist.
Een topdame die zorgt voor een topsfeer. zuinig op zijn!

Wat een prachtvrouw is dit.
Ontvangt in een zeer nette ruimte met sfeerlicht, douche en een heerlijk bed. Fijne muziek en wauw....wat een lijf.
Milena ontvangt me op highheels in een strakke glitterjurk en met een prachtige glimlach. Welkom.
Praatje, drankje en dan samen de douche in. Ze wast me, beweegt heerlijk om me heen met dat toverlijf.
Kusjes, voelen, strelen. Geen zoenen. Maar veel warmte.
Dan naar t ruime bed.
Heerlijke massage, body to body. Geen cm overgeslagen, geen moment zoenen, pijpen of intiem gemist.
Een topdame die zorgt voor een topsfeer. zuinig op zijn!
Ik kan niet anders zeggen dat deze zelfstandig thuiswerkende dames behoorlijk aan de prijs zijn. Vooral als je het vergelijkt met een massagesalon dan zit je voor een uurtje voor €140,=. Ook Milena heeft in massagesalons gewerkt en hetzelfde werk voor minder geld gedaan terwijl het dan ook nog eens gedeeld wordt met de club of salon. Nu steekt ze 100% zelf in de zak en gooit er ook nog eens een paar tientjes extra bovenop. Deze logica snap ik niet helemaal. Ik zie de prijzen bij zelfstandige dames steeds verder stijgen soms is het voor alleen massage al €200 per uur of meer terwijl de massagesalons niet in de buurt komen van deze bedragen, hoe kan dit?

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan