Recensie Milana, Kortrijk 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Lexy8500

Newbie
15
19/04/22
9
4
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Highclass companion
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
Gesproken taal
Overig
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/x-milana-x.html
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Even zoeken waar ik moet beginnen.

Sparadisch op een avond besloten om bij deze dame in Kortrijk te gaan.
Whatsappje gestuurd en ging allemaal redelijk vlot. Gevraagd of zoenen kon ect, Tongzoenen deed ze niet , enkel op de lippen.

Ontvangt in een rijhuis , netjes, leek me wel een studentenkot ofzo?
Ze stuude me foto's van welke verdieping / bel ik moest hebben.

Ik klopte aan op de deur, en kwam ze open doen. Keek me met lief lachend aan wanneer ik mezelf voorstelde.
Ze is een knappe dame, vergelijkbaar van de foto's.
Zonder veel te zeggen nam ze mee naar de kamer waar ze ontving.
Ook op de kamer zei ze niet veel, lachte wel en bleef me wat raar aankijken ? (het leek wel of ze haar ogen niet kon geloven? in ieder geval , raar.. )
Ik trachte een gesprek aan te gaan, maar toen zei ze dat ze amper engels sprak, wat wederom wel veel verklaarde.

Nu goed, na het financiele gedeelte maande ze me aan om me uit te kleden, terwijl ze zichzelf ook uitkleede.
Ik stond nog in m'n onderbroek tot ze ineens bij me kwam en me voluit begon te zoenen, waar ik eingelijk wel van verschoot. Zeer aangenaam en zeker niet passief. Ondertussen speelde ze ook m'n onderbroek uit.
Al knuffelend / zoenend kwamen we op het bed terecht, waar we ook redelijk uitgebreid voorspel hadden.
Rubbertje er rond en kort gepijpt
Tijdens het vrijen deed ze ook gewillig mee, en leek het ook echt alsof ze er zelf van genoot ( Of het waar is of niet, weet ik niet.. waarschijnlijk niet ;p ) Lekker doorstoten vond ze helemaal niet erg, en kuste me zelfs tijdens het vrijen.

Had betaald voor 15min, en ben buiten gegaan na 20-25min. Dame kijkt niet echt op de klok dus..

Al bij al vond ik het een aangename ervaring. Niet het typische oostblok dametje dat je zou verwachten.
Mij ziet ze hopelijk nog snel terug!

Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan Onderaan