- Massage met hoogtepunt
- 4,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 4,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 35-40
- Haarkleur
- Blond
- Cupmaat
- E+
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Mollig
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Woensdag
- Link naar advertentie
- https://carpediemmassage.nl/masseuses/milana
- Totale kosten (in euro)
- 130
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
Ik ben laatst bij Carpe Diem geweest in Oss, ik had Milana haar pagina gezien en bij het zien van haar fotos was ik al opgewonden. Milana is een blonde, Russische dertiger met een slank en vrouwelijk lichaam en heerlijke borsten (Cup E).
Het is jammer dat de fotos of oud zijn of gephotoshopped want Milana is niet slank, ze heeft wel echt grote borsten die je dan ook lekker mag aanvoelen.
Milana gaf een lekkere massage waarbij je haar borsten over je lichaam voelt glijden en ze je plaagt met haar handen. Ze kust je tepels en voelt aan je kont. Pijpen koste extra maar het was met condoom en daar had ik het niet voor over.
Milana sprak wel weinig maar was niet verlegen om kusjes te geven op je borst etc, ook mocht ik haar overal aanraken en mocht ik haar vingeren.
Het is jammer dat de fotos of oud zijn of gephotoshopped want Milana is niet slank, ze heeft wel echt grote borsten die je dan ook lekker mag aanvoelen.
Milana gaf een lekkere massage waarbij je haar borsten over je lichaam voelt glijden en ze je plaagt met haar handen. Ze kust je tepels en voelt aan je kont. Pijpen koste extra maar het was met condoom en daar had ik het niet voor over.
Milana sprak wel weinig maar was niet verlegen om kusjes te geven op je borst etc, ook mocht ik haar overal aanraken en mocht ik haar vingeren.
Laatst bewerkt: