Recensie Milana, Bella Donna, Ardooie 4,80 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Link naar advertentie
https://www.privebelladonna.com/onze-hostessen/milana
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Eindelijk eens kunnen afspreken met Milana.

Over Milana zelf: een hele toffe dame die uw buurvrouw kan zijn. Ze heeft bij momenten een zwoele ondeugende look, zeker als ze uit haar ooghoeken kijkt. Een carrékopke, mooie borsten om mee te spelen, en een lekker gladgeschoren poesje, en een toffe lachebek.... Grrr...

Na het obligate wasje ons neergevlijd op bed. Ik ga niet alles uit de doeken doen maar het was tongzoenen, lekkere pijpbeurt (miljaar daar moest ik al op mijn tanden bijten, gelukkig deed zij dat niet :ROFLMAO:), beffen en een leuk intiem contact.
Daarna nog een heel leuke massage, en ja ze kan het verdorie goed.
Afgesloten met een leuke babbel en ze vroeg of we niet samen gingen douchen als afsluiter. Dat dan gedaan en ook dat was een toffe douchebeurt waar we zelfs in een lachbui geraakten. Hadden we eerst gedoucht, ik weet niet of we tot op de kamer zouden geraakt zijn :unsure:... Aan de deur niet enkel een afscheidskus maar ook een warme knuffel erbij.🤗 (misschien standaard bij haar, dat weet ik niet)

Ik ging nooit van mijn leven een vaste dame nemen om te bezoeken, maar ik ga mijn mening moeten herzien. Ja Milana, das jouw schuld 🥰

Moest ik in een quiz de vraag krijgen met wie ik de tofste date had bij Bella Donna.... Milana is mijn antwoord, juist of mis, kan mij niet schelen. Zonder afbreuk te doen aan mijn vorige deernes die ik daar bezocht.

Milana, tot weerziens...
Ik moet wel melden dat de foto's op de site van vroeger zijn. Maar blijft een topmadam.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
bij deze nog toegevoegd...

Ik moet wel melden dat de foto's op de site van vroeger zijn. Maar blijft een topmadam.
De foto's zijn wellicht van enkele jaren terug... zie ze daar al een hele tijd staan.
Maar... de passie en inzet zijn ook nog altijd dezelde! En dat is wat écht telt! Mijn mening!
 
Terug
Bovenaan Onderaan