Recensie Milana, Bella Donna, Ardooie 4,78 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Vrijdag de 13e was hier zeker geen ongeluksdag. Anderhalf uurtje kunnen boeken met de fantastische Milana. En of we ervan genoten hebben,ze is zo een heerlijk zacht knuffelbeest waar een echte tijger in schuil gaat. Een super mooi gezicht met twee prachtige kijkers waar ik dreig in te verdrinken als ik rustig mijn hoofd bij haar borsten mag leggen. We genieten dan ook maximaal van elkaar tijdens de knuffeltijd en de babbel na de stoeipartij.
Milana,Ik weet dat je hier ook nu en dan meeleest, bedankt voor de heerlijke ontmoetingen. Er volgen er nog , dat weet ik nu wel zeker.
 
De week afgesloten met nog een bezoekje aan de fantastische Milana. Door een lichamelijk ongemak langs haar zijde was intiem niet echt een mogelijkheid maar dit werd vooraf al onmiddellijk meegedeeld . Ik mocht afzeggen maar heb helemaal niet getwijfeld en zijn gewoon lekker gaan kameren. Wat in haar voordeel pleit is dat zich weer in een outfit presenteerde waarin haar lekkere kont volledig tot zijn recht kwam, zwarte jarretelle kousen daaronder en op mooie hakken. Ik kan daar niet ongevoelig voor blijven en als ze dan ook nog eens laat verstaan dat ze dit speciaal die dag gekozen had omdat ze wist dat ik kwam.🤩🤩
Hoewel in een privehuis/massagecenter waarmee ik geen afbreuk wil doen aan de zaak, mag je toch wel stellen dat Milana bij de high class dames hoort. Ik heb het intieme helemaal niet gemist,Milana heeft me heerlijk laten genieten van al haar schoonheden en lekkernijen en de combinatie van handjes en mond deed in no time de rest. Het is geen recensie meer avant la lettre maar 5 ⭐⭐⭐⭐⭐️ is ze voor mij zeker waard. Ik geef ze dan ook met volle overtuiging.
Bedankt en tot snel lekker stuk die je bent.😘😘
 
Terug
Bovenaan Onderaan