Voormalig lid 10021
Wandelaar
- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Pijpen deepthroat
- Gesproken taal
- Engels
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Donkerblond
- Cupmaat
- D (fake)
- Lengte
- 1.70 m - 1.80 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Dinsdag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/4550695-milana
- Totale kosten (in euro)
- 200
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Ik was gewend aan de oude prijzen van 150 euro voor een uurtje maar ben er na 3 mindere ervaringen achter gekomen dar de oost Europese toppers nu allemaal rond de 200 zitten.
Dus de sprong gewaagd met Milana, en man daar heb ik geen spijt van gehad.
Ik heb een ding dat ik kleine kadootjes maak voor de dames om het ijs te breken en dit werkt tot nu toe best goed.
Na de tijd te hebben afgesproken haar kant op gegaan en ze bleek in de buurt te zitten, erg verleidelijk dus voor herhalingsbezoekjes.
Die zijn er ook van gekomen.
De eerste keer hebben we erg lang samen zitten praten zij aan de prosecco en ik aan het water.
Dit zorgde ervoor dat het lichamelijke wat korter duurde maar dat maakte het niet minder intens.
Het is lang geleden dat er zo goed op mijn noten is gelet.
Mijn tampeloeris is zeker niet vergeten.
Ik hou van een tijdje tussen de benen te likken maar het was al snel voor haar te opwindend en ze wou komen met mij in haar.
Volgens mij is dat ook gelukt.
Dat blijft natuurlijk altijd de vraag en het kontgaatje checken voor samentrekken heb ik niet gedaan.
Ze is een super lieve vrouw en zorgt goed voor je als je bij haar bent.
Al met al een heerlijke ervaring en zoals gezegd ben ik ook al bij haar terug geweest.
Dus de sprong gewaagd met Milana, en man daar heb ik geen spijt van gehad.
Ik heb een ding dat ik kleine kadootjes maak voor de dames om het ijs te breken en dit werkt tot nu toe best goed.
Na de tijd te hebben afgesproken haar kant op gegaan en ze bleek in de buurt te zitten, erg verleidelijk dus voor herhalingsbezoekjes.
Die zijn er ook van gekomen.
De eerste keer hebben we erg lang samen zitten praten zij aan de prosecco en ik aan het water.
Dit zorgde ervoor dat het lichamelijke wat korter duurde maar dat maakte het niet minder intens.
Het is lang geleden dat er zo goed op mijn noten is gelet.
Mijn tampeloeris is zeker niet vergeten.
Ik hou van een tijdje tussen de benen te likken maar het was al snel voor haar te opwindend en ze wou komen met mij in haar.
Volgens mij is dat ook gelukt.
Dat blijft natuurlijk altijd de vraag en het kontgaatje checken voor samentrekken heb ik niet gedaan.
Ze is een super lieve vrouw en zorgt goed voor je als je bij haar bent.
Al met al een heerlijke ervaring en zoals gezegd ben ik ook al bij haar terug geweest.