- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 4,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 4,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 3,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Pijpen zonder condoom
- Vingeren
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 35-40
- Haarkleur
- Bruin
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.70 m - 1.80 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Vrijdag
- Link naar advertentie
- https://www.rvp-girls.nl/nieuw/mila
- Totale kosten (in euro)
- 200
Na de vele lovende geluiden heb ik vrijdagmiddag de stoute schoenen maar eens aangetrokken en op de bonnefooi naar RVP gereden. Dit huis ligt inderdaad mooi afgelegen zodat je zeer discreet naar binnen kunt. Omdat het mijn eerste bezoek was werd ik in de separee gezet en kwamen de dames een voor een zich voorstellen. Ik had wat onderzoek vooraf gedaan en wilde graag met Mila kennismaken. Eerlijkheidshalve heb ik wel even getwijfeld of ik niet alsnog voor Larissa zou gaan omdat zij zich erg leuk voorstelde en ook een vraag voor mij had.
Maar goed, toch voor Mila gekozen en daar heb ik absoluut geen spijt van gehad. Ik vind een praatje namelijk wel zeker zo van belang en we hadden een goede klik. Mila heeft gevoel voor (mijn?) humor en ze wil van alles van je weten. Maar daar komen we natuurlijk niet alleen voor, we hebben een heerlijke date gehad met lekker veel zoenen en beffen wat ik erg fijn vind om te geven en Mila daar erg van kon genieten
Het uurtje vloog dan ook voorbij en we moesten in een keer best wel opschieten met aankleden, afscheid nemen enzo.
Al met al een mooie en goede ervaring rijker en ik ga hier gegarandeerd nog vaker naar toe.
Enige kanttekening is wel de foto van Mila op de site van RVP, die komt wel overeen met de echte Mila maar hij is van lange tijd terug of enigszins bewerkt...
Maar goed, toch voor Mila gekozen en daar heb ik absoluut geen spijt van gehad. Ik vind een praatje namelijk wel zeker zo van belang en we hadden een goede klik. Mila heeft gevoel voor (mijn?) humor en ze wil van alles van je weten. Maar daar komen we natuurlijk niet alleen voor, we hebben een heerlijke date gehad met lekker veel zoenen en beffen wat ik erg fijn vind om te geven en Mila daar erg van kon genieten
Het uurtje vloog dan ook voorbij en we moesten in een keer best wel opschieten met aankleden, afscheid nemen enzo.
Al met al een mooie en goede ervaring rijker en ik ga hier gegarandeerd nog vaker naar toe.
Enige kanttekening is wel de foto van Mila op de site van RVP, die komt wel overeen met de echte Mila maar hij is van lange tijd terug of enigszins bewerkt...