- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 4,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Klaarkomen in mond
- Pijpen zonder condoom
- Gesproken taal
- Nederlands
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Blond
- Cupmaat
- A
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Vrijdag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/eindhoven/587996-mila
- Totale kosten (in euro)
- 180
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Laatst was ik weer een keer op bezoek bij Mila in Eindhoven. Mila is een 27 jarige oost-europese blonde dunne dame. Ze is niet de dame met het grootste aanbod, maar je krijgt wel een echte GFE bij haar. Al merk ik wel dat ze wat losser wordt als ze je een beetje kent. Toen onze date begon betaalde ik 2x 25 bij voor het pijpen zonder condoom en klaarkomen in haar mond. Omdat ik voor een uur geboekt had begonnen we rustig met zoenen en tongzoenen met onze lichamen lekker tegen elkaar. Vervolgens begon Mila me te pijpen en hoewel ze niet veel aandacht aan mijn ballen gaf of heel diep pijpt, doet ze het wel lekker met veel spuug en ze is zeker bereid om zo lang te pijpen als je wil. Ook hebben we nog een lange tijd in standje 69 elkaar gelikt, waarbij Mila me alle ruimte gaf om haar kutje te likken en vingeren en ook vind ze het lekker als haar billen en anus gelikt worden. Daarna hebben we geneukt in verschillende standjes en Mila deed goed mee, de spiegels in de kamer zorgen er voor dat je haar vanuit alle hoeken kan zien. Op het einde kwam ik klaar in haar mond. Enige minpuntje hiervan is wel dat ze meteen naar de wasbak gaat om het sperma uit te spugen. Al met al een fijne date met een sexy jonge vrouw die doet wat ze belooft. Ik had het persoonlijk geiler gevonden als ze wat dieper zou pijpen en meer van sperma hield, maar voor het overgrote deel is Mila wat mij betreft het geld zeker waard. Geen idee of ik ook in halve sterren kan beoordelen, maar mijn eindoordeel voor Mila is 4.5/5.