Hoewel mijn bezoekje aan Mila al van enige tijd terug is (15 mei jl.), had ik nog beloofd om een recensie te plaatsen.
Bij hoge uitzondering was ik destijds op de bonnefooi gegaan, maar de verwachting kwam weer uit, wat mijn reden is om altijd te reserveren ondanks dat je nooit zekerheid hebt. Het irritante van MM is ook dat je eigenlijk nooit ergens vanuit kan gaan; hoe moeilijk kan het zijn om een boekje bij te houden…!?!
Mila was 'op het moment van' nog niet aanwezig, de agenda van MM liet weer te wensen over en er stonden al twee reserveringen, waardoor ik destijds pas om 14.15u terecht kon. Tsja, een deurtje verder kijken, of, naar R'dam rijden? Ik had alsnog een plekje gereserveerd voor 14.15u, ondanks dat het 1,5-2u later zou zijn, dan maar even het centrum in & lunchen. Achteraf bleek dat een tweetal klojo's weer niet kwam opdagen, dat zonder af te bellen (zo'n k**-mentaliteit!); ikzelf bel dan ook altijd netjes af als het me toch niet uitkomt.
@LingerieLover: zo zie je maar weer, om die reden reserveer ik altijd 2-3 dagen van te voren, zeker als ik een specifieke DVP op het oog heb, om dergelijk gezeur als dit te voorkomen.
Maar goed, on topic, dat is mijn bezoek aan Mila van 15 mei jl.:
Mila is een spontane en spraakzame dame, het ijs was dan ook snel gebroken. Hoewel eerdere recensies beffen/vingeren/
pzc niet vermeldden, je weet maar nooit wat anderen wel/niet vragen, derhalve heb ik de instelling "nee heb je, ja kan je krijgen". Na enig vissen bleek inderdaad dat Mila zich niet laat beffen of vingeren en ook niet aan
pzc doet. Dat was enigszins jammer, maar die keuze respecteer ik verder.
Daarentegen is Mila juist wel energiek en erg van het zoenen/tongzoenen, dat schiet er nog weleens bij in bij vele DVP's. Mila doet dat dus volop en dat kan ik erg waarderen...
Na de eerste stappen en een vurige tongzoen-sessie gaf Mila mij een prima pijpbeurt, ondanks dat het niet
pzc was. Tijdens het intieme samenzijn was Mila ook energiek, zowel in missio, doggy als cowgirl. Na enige tijd kwam ik dan ook tot ontlading en liep ik daarna met een redelijk goed gevoel de deur uit.
Al met al was het een prima samenzijn, maar vanuit mijn optiek toch niet voor herhaling vatbaar. Reden is dat Mila zich niet laat beffen of vingeren, dat vond ik toch jammer, en dat ze ook niet aan
pzc doet.
Voor anderen is Mila misschien een goede optie, haar pluspunt is namelijk wel dat ze energiek is/blijft en ook volop (tong)zoent!
Ps. ondertussen zie ik dat ze ook niet meer op de site van MM staat, dus elders werkt of is gestopt.