Wat een snoepje. Wat een leuke, lieve, lekkere meid.
Ik had een 'blind date' met Mila, d.w.z. ik had een afspraak met haar gemaakt zonder haar van tevoren ooit in een voorstelrondje gezien te hebben. Normaal gesproken doe ik dat nooit, omdat ik die gok te groot vind. Maar omdat ze toch altijd bezet was als ik op de bonnefooi langs kwam, en aangemoedigd door de recensie hierboven, heb ik toch de gok genomen. En wat ben ik blij dat ik dat gedaan heb. Ik wist het eigenlijk meteen al toen ze me op kwam halen in de ontvangstkamer: dit wordt een heel leuke tijd. De spontaniteit en charme spatte er namelijk direct vanaf. Ze was heel open en enthousiast, wat me meteen op m'n gemak deed voelen. Alsof je in een warm bad belandt.
Ik heb Mila ervaren als een heel warm, lief, gevoelig persoon, die heel goed aanvoelt wat je wilt of 'nodig hebt'. Haarfijn wist ze uit te vinden wat ik lekker vond, zonder het te hoeven vroegen. Puur door het initiatief te nemen en goed te letten op m'n reacties en daar met veel plezier op in te spelen. 'Plezier' is denk ik het sleutelwoord van mijn bezoekje aan Mila, op een manier die ik al een tijd niet meer had ervaren bij een dvp. Een frisheid, misschien mede door haar jonge leeftijd. Mila heeft die typische energie, die onstuimigheid, en speelsheid die alleen meisjes van 19 hebben.
Daarnaast is ze ook een schitterende verschijning. Ze heeft een Arabische achtergrond en dat zie je in haar lange krullende donkere haren, haar grote bruine ogen en getinte complexie. Laat ik daar nou net een enorm zwak voor hebben. Verder heb ik genoten van haar mooie slanke figuur en van haar sexy kleine borsten en vooral - wat me het meest is bijgebleven - haar stralende lach. Daar denk ik nog steeds aan terug, en gelukkig heb ik 'm vaak gezien, want van plezier maken houdt ze duidelijk wel. Mila is een echt 'meisje-meisje' en als die energie je aanspreekt zul je 't echt leuk hebben bij haar.
Op de site staat nog dat ze een 'tikkeltje onervaren' is, maar sinds ze dat erop hebben gezet heeft ze duidelijk bijgeleerd. Mila is zeer bedreven in het seksspel, en tot mijn grote vreugde zeer proactief, passioneel en kent ze ook het belang en genot van lekker lang en intiem voorspel. Ik denk vooral terug aan ons heerlijke zoenen. Maar ook van haar pijpen en ons intiem heb ik zeker genoten. Wat wil je ook, met een prachtig uitzicht zowel in missionaris als doggy. Al schrijvende krijg ik direct zin om weer te gaan, dus ze zal me zeker terug zien.