Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenZelfde ervaring gehad. In probeer het niet meer bij Mila. Wil Yara wel eens proberen, maar lees daar ook wisselende recensies over.Al 2x voor niets bij MM geweest, te horen gekregen dat ze niet was komen opdagen. Ik ben wel erg nieuwsgierig en zag haar al eens toen ik voor Samira kwam. Weet iemand of ze ook open minded is met kleding verzoeken enzo?
Ja zonde he? Was echt altijd top eerst.Tot mijn spijt moet ik me in het zelfde rijtje scharen als Vagenttom. Zaterdag bij haar geweest geen enkele beleving en niks was mogelijk. De 45 minuten vol gemaakt maar ik ga haar deur voortaan ff voorbij. Hopelijk komt de oude service terug.
Ik Vind zijn recensie een beetje grappig, "niks was mogelijk" maar meneer heeft toch de 45 minuten volgemaakt. Wowie. Krijg bijna medelijden. Ook in eerdere recensies vind ik hem grappig.Ja zonde he? Was echt altijd top eerst.
En ik zie trouwens dat er een nieuw lid "milamaisonm" op je review heeft gereageerd….![]()
Je haalt de woorden uit m'n mond, ik ben blij dat jij het vermogen heb om dingen van een ander perspectief te bekijken. Want het klopt zeker wat je zegt. Ook wil ik er niet inhoudelijk over ingaan over wat de reden kan zijn.Ik kan het me nauwelijks voorstellen dat het servicelevel van het populairste privéhuismeisje van Zuid-Holland @milamaisonm zo veranderd is.
Ik heb al heel wat uurtjes samen met haar doorgebracht en altijd genoten van haar lieve karakter, mooie verschijning en haar intens enthousiaste inzet (kan me herinneren dat er op de deur werd geklopt, want als het aan Mila lag, waren we gewoon doorgegaanen ook de 5 pagina's lappen tekst en recensies over haar liegen er niet om).
Toch is het ook weer niet zo vreemd. Ze werkt al minstens 3 jaar bij Monty en om iedere keer weer die superenergie erin te gooien, het is niet vreemd als ze dat eens een keer niet kan of wil volhouden. Of er hoeft maar één vervelende of niet schone klant tussen te zitten die het voor de rest kan verpesten en haar het recht geeft om op een andere manier een date in te gaan.
Hoe ze er ook instaat, ik zou haar graag weer eens willen bezoeken en eens wat herinneringen ophalen of gewoon lekker bijkletsen en dan zien we wel hoe het horizontale gedeelte van de date verloopt (of verticaal, staand achter haar mooie billen).
Lieve Mila,Ik Vind zijn recensie een beetje grappig, "niks was mogelijk" maar meneer heeft toch de 45 minuten volgemaakt. Wowie. Krijg bijna medelijden. Ook in eerdere recensies vind ik hem grappig.
Ben blij dat deze "mijn deurtje" voorbij gaat.
En voor jou, als je ooit ergens weer zo'n ellendige ervaring zoals je bij mij mee maakt mag je gerust er wat van zeggen hé..
Weet ook niet welke service jullie precies van me gewend zijn, maar, niemand gaat "mijn deurtje" uit zonder gekomen te zijn
![]()