Recensie Mila, Maison Monty, Rijswijk 4,41 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Al 2x voor niets bij MM geweest, te horen gekregen dat ze niet was komen opdagen. Ik ben wel erg nieuwsgierig en zag haar al eens toen ik voor Samira kwam. Weet iemand of ze ook open minded is met kleding verzoeken enzo?

Twee weken geleden weer eens bezocht, voorgaande keren prima date gehad. Maar nu…wat een ellende. Voorspel leek nergens op, ze maakte nergens aanstalten toe, geen energie, lekkere verleiding, niks. Ze liet niks meer toe, alleen maar haar tieten vasthoudend. Leek wel een worsteling, werd overal weggeduwd. Zo anders dan die andere keren! Nee, hier ga ik jiet meer naartoe…helaas.

Al 2x voor niets bij MM geweest, te horen gekregen dat ze niet was komen opdagen. Ik ben wel erg nieuwsgierig en zag haar al eens toen ik voor Samira kwam. Weet iemand of ze ook open minded is met kleding verzoeken enzo?
Zelfde ervaring gehad. In probeer het niet meer bij Mila. Wil Yara wel eens proberen, maar lees daar ook wisselende recensies over.

Tot mijn spijt moet ik me in het zelfde rijtje scharen als Vagenttom. Zaterdag bij haar geweest geen enkele beleving en niks was mogelijk. De 45 minuten vol gemaakt maar ik ga haar deur voortaan ff voorbij. Hopelijk komt de oude service terug.
Ja zonde he? Was echt altijd top eerst.

En ik zie trouwens dat er een nieuw lid "milamaisonm" op je review heeft gereageerd….🙄

Ik kan het me nauwelijks voorstellen dat het servicelevel van het populairste privéhuismeisje van Zuid-Holland @milamaisonm zo veranderd is. 😪

Ik heb al heel wat uurtjes samen met haar doorgebracht en altijd genoten van haar lieve karakter, mooie verschijning en haar intens enthousiaste inzet (kan me herinneren dat er op de deur werd geklopt, want als het aan Mila lag, waren we gewoon doorgegaan 😆😆 en ook de 5 pagina's lappen tekst en recensies over haar liegen er niet om).

Toch is het ook weer niet zo vreemd. Ze werkt al minstens 3 jaar bij Monty en om iedere keer weer die superenergie erin te gooien, het is niet vreemd als ze dat eens een keer niet kan of wil volhouden. Of er hoeft maar één vervelende of niet schone klant tussen te zitten die het voor de rest kan verpesten en haar het recht geeft om op een andere manier een date in te gaan.

Hoe ze er ook instaat, ik zou haar graag weer eens willen bezoeken en eens wat herinneringen ophalen of gewoon lekker bijkletsen en dan zien we wel hoe het horizontale gedeelte van de date verloopt (of verticaal, staand achter haar mooie billen 😋).

Ja, helemaal met je eens. En probeer het zeker! Wellicht zat ze even niet lekker in haar vel of iets. Ik vond haar ook echt een van de toppers en ik herken wat je zegt over hoe relaxed het was. Dus hopelijk is het een kleine dip! 😉

Ja zonde he? Was echt altijd top eerst.

En ik zie trouwens dat er een nieuw lid "milamaisonm" op je review heeft gereageerd….🙄
Ik Vind zijn recensie een beetje grappig, "niks was mogelijk" maar meneer heeft toch de 45 minuten volgemaakt. Wowie. Krijg bijna medelijden. Ook in eerdere recensies vind ik hem grappig.
Ben blij dat deze "mijn deurtje" voorbij gaat.

En voor jou, als je ooit ergens weer zo'n ellendige ervaring zoals je bij mij mee maakt mag je gerust er wat van zeggen hé..

Weet ook niet welke service jullie precies van me gewend zijn, maar, niemand gaat "mijn deurtje" uit zonder gekomen te zijn

💋

Ik kan het me nauwelijks voorstellen dat het servicelevel van het populairste privéhuismeisje van Zuid-Holland @milamaisonm zo veranderd is. 😪

Ik heb al heel wat uurtjes samen met haar doorgebracht en altijd genoten van haar lieve karakter, mooie verschijning en haar intens enthousiaste inzet (kan me herinneren dat er op de deur werd geklopt, want als het aan Mila lag, waren we gewoon doorgegaan 😆😆 en ook de 5 pagina's lappen tekst en recensies over haar liegen er niet om).

Toch is het ook weer niet zo vreemd. Ze werkt al minstens 3 jaar bij Monty en om iedere keer weer die superenergie erin te gooien, het is niet vreemd als ze dat eens een keer niet kan of wil volhouden. Of er hoeft maar één vervelende of niet schone klant tussen te zitten die het voor de rest kan verpesten en haar het recht geeft om op een andere manier een date in te gaan.

Hoe ze er ook instaat, ik zou haar graag weer eens willen bezoeken en eens wat herinneringen ophalen of gewoon lekker bijkletsen en dan zien we wel hoe het horizontale gedeelte van de date verloopt (of verticaal, staand achter haar mooie billen 😋).
Je haalt de woorden uit m'n mond, ik ben blij dat jij het vermogen heb om dingen van een ander perspectief te bekijken. Want het klopt zeker wat je zegt. Ook wil ik er niet inhoudelijk over ingaan over wat de reden kan zijn.

Ik probeer het altijd om er een fijne tijd samen van te maken omdat ik er dan zelf ook van geniet.

Ik hoop dat wandelaars goed onthouden dat de energie die je geeft of uitstraalt naar een DVP is wat je terug krijgt.

En het lijkt me super om weer eens te herenigen, ik kan onze momenten samen nog goed herinneren🤗😍.
Je bent altijd welkom bij monty schat en je mag me ook altijd een pm sturen💋

Bedankt voor je recensie schat.

Lieve warme natte kusjes van Mila 💕

@milamaisonm je werkt tegenwoordig denk ik ook minder heb ik het idee. Telkens niet gelukt om afspraak te maken. De laatste keer was alweer paar maanden geleden, toen had je me wel echt naar de zevende hemels gebracht. Ik zal verder niet in details want volgens mij doet je het niet met iedereen.

Ik Vind zijn recensie een beetje grappig, "niks was mogelijk" maar meneer heeft toch de 45 minuten volgemaakt. Wowie. Krijg bijna medelijden. Ook in eerdere recensies vind ik hem grappig.
Ben blij dat deze "mijn deurtje" voorbij gaat.

En voor jou, als je ooit ergens weer zo'n ellendige ervaring zoals je bij mij mee maakt mag je gerust er wat van zeggen hé..

Weet ook niet welke service jullie precies van me gewend zijn, maar, niemand gaat "mijn deurtje" uit zonder gekomen te zijn

💋
Lieve Mila,

Zoals ik al zeg, het was altijd top, echt waar. Alleen afgelopen keer was echt volledig anders en precies zoals ik zei. Ik had betaald en dacht steeds dat het wel zou komen, zoals voorheen, maar helaas. Nogmaals, wellicht een slechte dag of iets. Maar zoals je ziet heeft een ander ook deze ervaring.

Ik gun je alle goeds en wellicht ben ik te voorbarig geweest omdat je een off day had, excuses dan!

😘

Terug
Bovenaan Onderaan