Recensie Mila, Leiden Privé 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

el niño mimado!

Meubelstuk
1.007
29/08/21
3.066
31
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://leidenprive.nl/dames/mila/
Totale kosten (in euro)
150 + 50 pzc
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
In de avond eens kennisgemaakt met Dominicaanse Mila.

Een vriendelijke en kleine dame met lekkere borsten en een voor haar lichaam grote opgevulde kont, maar wel een die lekker aanvoelde.

Mila spreekt een beetje Engels, maar we vervolgden onze gesprekjes in het Spaans. Ze kroop lekker met haar curvy lichaam tegen me aan. Altijd een goed moment om een nieuwe dame te leren kennen. Zoenen liet ze niet helemaal vol overgave toe. Heel af en toe een kus ging wel, maar ze wilde ze meer op de wang hebben kennelijk.

Na het geknuffel overgeschakeld op de seksuele handelingen. Pzc deed ze voor €50 extra. Dat was wel okee, lekker stevig in de mond, af en toe met de stijve mimado tegen haar wang slaand (dat wilde ze zelf), of lekker over haar uitgestoken tong wrijvend. Geil! Vingeren liet ze ook toe, lekker warm en vochtig. Geil!

Daarna een paar standjes met Mila uitgeprobeerd, waar met name de doggystyle met zo'n voor haar lijfje grote ronde kont optisch mooi uit de verf kwam.

Helaas was de kamer best donker; of die verlichting laat te wensen over, of ze had teveel lampen uitgedaan om het een beetje romantisch te laten zijn. Kan natuurlijk ook dat ze el niño gewoon niet wilde zien 😝🤪 maar feit is wel dat ze een aardige en attente dame is. Ze liet me lekker klaarkomen.

Ik ga zeker nog een bezoekje inplannen met haar, omdat we het best gezellig hadden. Maar dan kom ik wel overdag langs, zodat ik haar kleine curvy lichaam eens lekker goed kan bewonderen in het daglicht.

Terug
Bovenaan Onderaan