- Intiem
- 2,00 ster(ren)
- Pijpen
- 3,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Pijpen zonder condoom
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Rood
- Cupmaat
- D
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Mollig
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/mila-hot-2.html
- Totale kosten (in euro)
- 80
- Algemene beoordeling
- 2,00 ster(ren)
Zeer makkelijk en snel afgesproken met deze dame van Moldavië. Ze biedt zonder condoom aan en wou dat wel overwegen. Ter plaatsen gemerkt dat ze totaal niet uitzag zoals op de foto. De foto's zijn bewerkt en ze draagt hierop veel make up. In het echt is het totaal ander persoon. Dit was echt een afknapper en heb dan toch maar half uur met condoom geboekt.
Het pijpen was ok maar duurder mss 1 min. Ik vroeg om haar te beffen, ze had een heel mooi kutje was zeker de moeite . Maar ze kuiste zich voor mij af met een nat doekje waardoor de geur en smaak absent was… heel jammer want een geurtje of smaakje mag het wel hebben. Daarna die droge rode condoom aangedaan en in aan haar droge grot gestoken. Ze gaaf geen kik tijdens intiem en het leek of ik met een opblaaspop aan het neuken was. Even missionair en Daarna afgewerkt in doggy. In doggy hele tijd aan mijn ballen zitten kietelen om zo snel mogelijk af te werken.
Zeker en vast geen herhaling vatbaar… dit was een geldverspilling.
Het pijpen was ok maar duurder mss 1 min. Ik vroeg om haar te beffen, ze had een heel mooi kutje was zeker de moeite . Maar ze kuiste zich voor mij af met een nat doekje waardoor de geur en smaak absent was… heel jammer want een geurtje of smaakje mag het wel hebben. Daarna die droge rode condoom aangedaan en in aan haar droge grot gestoken. Ze gaaf geen kik tijdens intiem en het leek of ik met een opblaaspop aan het neuken was. Even missionair en Daarna afgewerkt in doggy. In doggy hele tijd aan mijn ballen zitten kietelen om zo snel mogelijk af te werken.
Zeker en vast geen herhaling vatbaar… dit was een geldverspilling.