Sixtyniner
Newbie
- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 4,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 4,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 4,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Vingeren
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 30-35
- Haarkleur
- Blond
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 45 minuten
- Dag
- Zaterdag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/advertenties/3415221-mila
- Totale kosten (in euro)
- 150
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Een kinky advert met de tekst " nieuw en vol met sexdrive en een strak sexy body" trekt natuurlijk mijn volle aandacht. Dus snel een afspraak gemaakt en deze nieuwe dame bezocht. Nou ik kan je vertellen daar heb ik totaal geen spijt van. Jezus wat een lekker strak ding is deze dame met een heerlijke strakke kont, mooi formaat borsten en inderdaad een super actieve sexdrive. Foto's kloppen 100% en zijn zoals aangegeven heel recent zonder fotoshopping. Gewoon alles daar voor een heerlijke sexpartij en dat werd het ook. Van alle mogelijkheden in haar advert heb ik heerlijk genoten en dan die spiegels…. Jezus super geil als je Mila en jezelf in de grote spiegels rondom aan de gang ziet gaan met als favoriet voor mij een heerlijk orgasme in doggystyle. Super geil!!! Ik ga nu niet al te veel in op de details maar geloof me ik ga heel snel weer bij Mila op bezoek en blijf dan ook langer dan ik nu heb gedaan.
Ik zeg….Mila is een aanwinst voor onze regio en ik beveel haar van harte aan.
Behandel haar met respect en bouw het samen met Mila langzaam op van een zachte GFE naar een lekker geil orgasme en je hebt een super sexy meeting met deze blonde beauty.
Ik zeg….Mila is een aanwinst voor onze regio en ik beveel haar van harte aan.
Behandel haar met respect en bouw het samen met Mila langzaam op van een zachte GFE naar een lekker geil orgasme en je hebt een super sexy meeting met deze blonde beauty.