- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Zuid-Europees
- Leeftijd
- 40-50
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- C (fake)
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Shift
- Middag
- Dag
- Woensdag
- Totale kosten (in euro)
- 60
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Mila is een Hongaarse dame die me naar binnen lokte met een lieve lach.
Enmaal binnen en de financiën afgehandeld hebbend vlogen de kledingstukken snel uit, tijd is geld dacht ik.
Zelf aangeboden mijn handen en lid te wassen alles lekker fris vind ik fijner.
Kom lekker liggen, werd meteen liefdevol beklommen en bereden tot het wat harder werd beneden en een C erom werd gedaan, Na wat zoenen en in overleg tongen werd de stemming wat hitsiger en werd ik. heerlijk gepijpt en gelikt, toen ik het vroeg kwam ze een poos op mijn gezicht zitten, daarna werd ik bereden door een amazone de de kunst an het melken met de vaginaspieren uitstekend beheerst, het was zeer ontspannend tot ze zei en nu jij, Fuck me doggy, na een poosje doggy ging mevr op haar rug met de boodschap Finish it. Zo gezegd zo gedaan, (of het echt was kom je nooit achter het is een profi.)
Van het begin tot het eind kwam er geluid (kletsen/kreuntjes) uit haar alleen tijdens het pijpen was ze bijna stil.
Wassen en aankleden drie zoenen mee voor onderweg.
Dit was niet de laatste keer dat ik bij haar was.
Enmaal binnen en de financiën afgehandeld hebbend vlogen de kledingstukken snel uit, tijd is geld dacht ik.
Zelf aangeboden mijn handen en lid te wassen alles lekker fris vind ik fijner.
Kom lekker liggen, werd meteen liefdevol beklommen en bereden tot het wat harder werd beneden en een C erom werd gedaan, Na wat zoenen en in overleg tongen werd de stemming wat hitsiger en werd ik. heerlijk gepijpt en gelikt, toen ik het vroeg kwam ze een poos op mijn gezicht zitten, daarna werd ik bereden door een amazone de de kunst an het melken met de vaginaspieren uitstekend beheerst, het was zeer ontspannend tot ze zei en nu jij, Fuck me doggy, na een poosje doggy ging mevr op haar rug met de boodschap Finish it. Zo gezegd zo gedaan, (of het echt was kom je nooit achter het is een profi.)
Van het begin tot het eind kwam er geluid (kletsen/kreuntjes) uit haar alleen tijdens het pijpen was ze bijna stil.
Wassen en aankleden drie zoenen mee voor onderweg.
Dit was niet de laatste keer dat ik bij haar was.
Laatst bewerkt: