Aangetrokken door de fantastische foto's van Mila op de website, besloten om vandaag ook een afspraak met haar te hebben.
Binnengekomen en efkens gewacht, en daar was ze dan, geen gelijkenis met de foto's , niet zo slank meer, ik vreesde dat dit een tegenvaller zou worden.
Toch maar naar boven gegaan, en ik mocht kiezen voor een douche of aan de lavabo.
Op de kamer begon ze rustig te zoenen en voorzichtig met de tong, dan begon ze haar pijpkunsten te etaleren, wat kan die pijpen....
Op het bed een 69, gedaan, dan beffen wat ze leuk vind, haar benen waren zoals een bankvijs rond mijn hoofd.
Dan ging ze op bed liggen en ik stond naast het bed, ze heeft me zo gepijpt mat haar hoofd tussen mijn benen, ongelooflijk geil.
Neuken was on top en missio voor af te maken, waarbij ze veel geluid produceerde.
Na het neuken keek ze op haar horloge en ze merkte dat de de tijd nog niet om was, en die hebben we dan rond gemaakt met een leuk praatje, ze kon me even goed buiten gewerkt hebben.
Kortom de foto's zien er beter uit, in de realiteit is het wat minder, maar wat een belevenis, die ga ik zeker nog eens bezoeken.
Ze vroeg me om een recensie te schrijven als ik tevreden was, die vraag heb ik nog nooit gekregen.
Aanrader.