Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenSuper ! Volgende week ook eens langsgaan denk ikEindelijk gisteren 21 maart nog eens een iets kunnen afvinken van mijn bucketlijst.
Langsgeweest in EA en mila bezocht. Ik wist op voorhand dat het belangrijk zou zijn om een afspraak te maken om mila te kunnen strikken want ze is immens populair.
Ik kwam toe en mila was blijkbaar nog een 10 tal minuten bezet en ondertussen eens gevraagd aan de patron of het mogelijk was om de dames die vrij waren eens te mogen bekijken. Geen probleem en angel en Jessica kwamen zich tonen. Kwestie van ondertussen ook al een beetje opgewarmd te geraken voor het grote geschut kwam. Dan nog beetje met de Patron gebabbeld en ondertussen was mila er klaar voor voor het grote werk. Ik mocht haar volgen op de trap en al meteen een eerste lekker uitzicht op die latina brazilian kont. Echt lekker. Ik geraakte al serieus in de moed en eens op de kamer bekeek ze me eens goed en ze knuffelde me meteen en gaf me meteen minuten lang een tongzoen. Van een binnenkomer gesproken!! Ze zei me dat ze me beautyfull vond en nog andere dingen in het Spaans. De sparkling was er duidelijk.ik vond haar er ook heel lekker uitzien en met een heel strak buikje is ze echt supersexy. Ze heeft ook allerlei tattoos staan wat ik ook wel leuk en knap vind. We gingen al spekend naar de badkamer waar ze mijn kroketje al spelen waste en ze plaagde me al een beetje. Daarna gingen we lekker verder in de speelkamer met tongzoenen en overal mocht ik haar betasten en strelen? Zalig gewoon! Je voelt ook aan alles dat ze er van geniet en een zalige tijd beleeft . Erna in bed wou ze verder tongzoenen, ze kreeg er echt niet genoeg van
Ik trouwens ook niet.
Erna begon ze stilletjes aan naar onder te verhuizen eb begon ze net mij zachtjes te pijpen jet nu eb San eens een beetje een versnelling. Ze kan echt zalig pijpen en ze ging daarna nog meer naar onder om mijn ballen te likken eb aan te zuigen .je voelt sowieso dat ze erop kickt om uw ballen eens in haar mond te voelen en dat doet ze dan ook. Ze gooide ondertussen haar veen over mijn hoofd en bood me haar lekker poesje aan .zaligvom 69 met haar te doen en ik voelde haar al schokkend klaarkomen terwijl ik haar zalige sapje mocht proeven .daarna vroeg ze of ik haar wou neuken en ik vroeg of ze op mij kon rijden en zo gezegd zo gedaan ze begon in cowgirl op mij en na een tijdje switche ze naar amazone waar zexme heerlijk liet klaarkomen met een mooi zicht op haar. Daarna nog wat geknuffeld en gepaatcen beetje onnozel gedaan terwijl we ons allebei opfrissen en aankleden. Nog een gezellige lange tongzoen als afscheid en ik mocht terug naar huis vertrekken.
Lekkere afspraak fehd net deze super leuke Braziliaanse ster.
Deze rubriek gaat hier wel over een andere dameHoe is candy daar en qua figuur?
Iemand deze dame mogen zien of uitproberen? Ik wil weldra eens op bezoek.