Recensie Mila, Emmanuela's Angels 4,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Steven73

Wandelaar
51
26/12/22
23
6
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://old.redlights.be/prive-ontvangst/dames/emmanuelas-angels.html
Totale kosten (in euro)
110
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
gisteren een lekker uurtje gehad met Mila. Alles wat er in berichten over Mila is geschreven bij Emmanuela's angels is terecht.
Wat een lekkere dame.

Heel bizar, maar ik zie geen andere berichten!
In sommige reacties komt ze ter bespreking.
Heel bizar, maar ik zie geen andere berichten!
6 apr 2023
Favoriet toevoegen
Gisteren langsgeweest, o.a. Mila kwam zich voorstellen. Pas aangekomen en heb geen moment getwijfeld. Denk dat ze hier al eens is besproken geweest. Top!!!! Prachtige ogen waar ik in verdronk toen ze me een pijpbeurt gaf ( een van de betere), lekkere body en heerlijke kont... Doggy niet lang volgehouden... njammie, I'll be back ...
@moderator kunnnen jullie deze volledige review over Mila verzetten naar clubs en privehuizen.Ben verkeerd geweest.
Thanks

Laatst bewerkt:
Vrijdag bij geweest was dik in orde hoor lekker zoenen heerlijk lang pijpen balletjes worden ook niet vergeten. Dan lekker lang geneukt ook.Heeft ook lekkere grote borsten. Heb haar natuurlijk ook lang gebeft ze genoot ervan. Herhalingsgevaar zeker en vast.

Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag zag ik mijn kans om deze dame eens te bezoeken.
Eerst een klein wasje en eens we op de kamer waren kon ik eens grondig aan haar tepels likken, met vol zoenen en wat tong.
Daarna nam ze mijn lid in de mond zonder condoom voor een grondige pijpbeurt wat ze erg goed deed, ze vroeg of mijn ballen ook eens een beurt mocht hebben en dat sloeg ik niet af!
Daarna pijpte ze verder maar ik moest wel beloven niet in haar mondje klaar te komen.
Na een tijdje liet ik ze stoppen en voor het intieme gedeelte begon ik op haar en zoende ik haar vol op de mond en ik vroeg dan of ze het werk op mij wilde verder zetten en ze deed dat met de volle goesting en glimlach.
Niet veel later was de klus geklaard en we deden eerst een wasje in de badkamer om daarna nog een rug massage met olie te krijgen en ik gaf ze nog een naaktknuffel voor ik met de glimlach met mijn auto van de parking reed.
Ze zou nog een week blijven.
Een leuke opgewekte dame waar het herhalingsgevaar groot is al staat er nog een van de aanwezige dames op mijn to do lijstje!

Vandaag zag ik mijn kans om deze dame eens te bezoeken.
Eerst een klein wasje en eens we op de kamer waren kon ik eens grondig aan haar tepels likken, met vol zoenen en wat tong.
Daarna nam ze mijn lid in de mond zonder condoom voor een grondige pijpbeurt wat ze erg goed deed, ze vroeg of mijn ballen ook eens een beurt mocht hebben en dat sloeg ik niet af!
Daarna pijpte ze verder maar ik moest wel beloven niet in haar mondje klaar te komen.
Na een tijdje liet ik ze stoppen en voor het intieme gedeelte begon ik op haar en zoende ik haar vol op de mond en ik vroeg dan of ze het werk op mij wilde verder zetten en ze deed dat met de volle goesting en glimlach.
Niet veel later was de klus geklaard en we deden eerst een wasje in de badkamer om daarna nog een rug massage met olie te krijgen en ik gaf ze nog een naaktknuffel voor ik met de glimlach met mijn auto van de parking reed.
Ze zou nog een week blijven.
Een leuke opgewekte dame waar het herhalingsgevaar groot is al staat er nog een van de aanwezige dames op mijn to do lijstje!
Aan de prijs te zien. Het is veel goedkoper dan tegenover het Schipperskwartier.

Was vroeger in lochristi house of litlle sins dan verhuisd naar waasmunster.
House of the little sins was in Zaffelare. heel dikwijls geweest in een ver verleden weeral.
na een scheiding is de man naar Waasmunster getrokken en heeft het alleen geprobeerd maar is nooit van de grond gekomen, zelfs failliet gegaan.
Emmanuella's Angels hebben dit pand dan overgenomen en hun succes verhaal verder gezet tot op vandaag.
Jaren geleden waren ze ook op linker- oever . Toen noemde dat Cindy .. Die gebruiken nog steeds de zelfde gsm nummer. Want die gsm nummer zit nog steeds in mijn gsm onder de naam Cindy ..
In linkeroever noemde het ook al Emmanuella's Angels, Cindy was een meisje die daar werkte, een toppertje, vele uurtjes met haar gespeeld. Ik denk dat ik haar vorig jaar in Turnhout zag adverteren.
Maar dit hoort eigenlijk helemaal niet bij Mila, maar coit.
Vroeger had je op H°°°°°s voor ieder privehuis een algemeen item waar je info kwijt kon over het huis enz... Beschrijving, adres, prijzen, informatie over parkingfaciliteiten en interieur ...

Laatst bewerkt:
House of the little sins was in Zaffelare. heel dikwijls geweest in een ver verleden weeral.
na een scheiding is de man naar Waasmunster getrokken en heeft het alleen geprobeerd maar is nooit van de grond gekomen, zelfs failliet gegaan.
Emmanuella's Angels hebben dit pand dan overgenomen en hun succes verhaal verder gezet tot op vandaag.

In linkeroever noemde het ook al Emmanuella's Angels, Cindy was een meisje die daar werkte, een toppertje, vele uurtjes met haar gespeeld. Ik denk dat ik haar vorig jaar in Turnhout zag adverteren.
Maar dit hoort eigenlijk helemaal niet bij Mila, maar coit.
Vroeger had je op H°°°°°s voor ieder privehuis een algemeen item waar je info kwijt kon over het huis enz... Beschrijving, adres, prijzen, informatie over parkingfaciliteiten en interieur ...
Toen heb ik voor mijn verjaardag mij zelf getrakteerd op een trio . Dat was toen op Linkeroever.

mila
een geweldige ervaring , zoals beschreven , pijpt zonder condoom en vergeet je eitjes ni
uitvoerig gebefd waar ze echt van genoot ,kussen geen probleem
een lekker nauw kutje waarin ik men kruid veelste vlug heb geschoten
nog een massageke en opgefleurd naar huis
voor herhaling vatbaar
vertrok vrijdag terug naar madrid
in oktober verhuizen ze naar temse is mij verteld
jammer dat het zo ver is voor mij als je van den andere kant van den tunnel moet komen

mila
een geweldige ervaring , zoals beschreven , pijpt zonder condoom en vergeet je eitjes ni
uitvoerig gebefd waar ze echt van genoot ,kussen geen probleem
een lekker nauw kutje waarin ik men kruid veelste vlug heb geschoten
nog een massageke en opgefleurd naar huis
voor herhaling vatbaar
vertrok vrijdag terug naar madrid
in oktober verhuizen ze naar temse is mij verteld
jammer dat het zo ver is voor mij als je van den andere kant van den tunnel moet komen
Temse en Waasmunster liggen toch niet zo ver van elkaar.

Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/emmanuelas-angels-nieuw-adres-temse.html
Totale kosten (in euro)
110
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Deze middag langs Emanuella's angels geweest. Ik had via redlights de foto's van Mila gezien. Even gebeld en vastgelegd.
Wat een top meid is me dat.
deze goedlachse dame begon me na het douchen volop te tongen, normaal hoeft dat voor mij niet, maar ze was zo gretig dat ik begon mee te doen, ik ben haar dan spontaan beginnen te beffen waar ze van genoot,pijpt heerlijk zc, ze heeft me daarna als een wilde amazone afgereden. Dikwijls beginnen deze dames goed maar gaan ze maar al te.graag op hun rug liggen, Mila daarintegen heeft me op verschillende posities afgereden tot ik niet meer kon.
Daarna heeft ze me een massage gegeven, best wel hard en diep maar dat vond ik best oké.
Na de massage begon ze me weer spontaan te pijpen met veel speekel en heeft ze me laten klaarkomen op haar borsten.
Heerlijke meid, desondanks de taalbarrière klikte tussen ons, er werd,veel gelachen en gebabbeld tussen het spelen door.
Eind van oktober gat ze terug naar Spanje, als ze terug is zou het op een locatie in Antwerpen zijn...
Bon van mij krijgt ze een 10 op 10. Herhalingsgevaar is.zeer groot.

Minpuntje, de douche liep niet goed door, waarmee de badkamer wat onderwater liep...

Ik vind dit een lastige thread
Niet alléén worden er over twee dames gesproken onder dezelfde naam van Mila…Laila en Mila dus…
maar bovendien is geen van beiden op de foto's van Emanuela's angels te zien
Tot overlaat van ramp duikt dan de naam van Mila ook bij Soraya op in Steenokkerzeel met een recensie en met een foto die langs geen kanten overeenkomt met iemand van E-Angels?
en als ik probeer te achterhalen wie die Mila nu precies is en vooral waar ze zit komt er een antwoord dat die dames soms heen en terug gaan van het ene naar het andere adres?

Kan hier eens iemand duidelijkheid scheppen in dit verwarrende verhaal ?

Mila die nu in steenokerzeel zit is de mila die altijd in E-angels zit. Veel moeilijks is daar echt niet aan.
Heb al dikwijls bij het wachten op een dame de kans gehad om een babbeltje te slaan met de patron en hij bevestigd dat de dames altijd maar doorschuiven omdat ze merken dat de meeste klanten na een tijdje niet meer terug komen. De meesten blijven meestal een tweetal of drietal weken en schuiven dan door naar een ander huis om dan opnieuw nieuwe klanten te leren kennen.
De eerste week als ze ergens zitten is het een stormloop en na verloop van tijd worden de dames minder en minder bezocht. De patron garandeerde me ook dat zij zelf contact opnemen in de mate het nog mogelijk is om een kamer te boeken .
Mila zal gerust na Nieuwjaar nog terugkeren naar E-angels.
Het is wel degelijk deze dame want har foto's zijn dezelfde.
Heb ze trouwens ook al eens in een privé huis zien passeren in Gent op redlights. Toen had ze wel de naam van victoria
Ik hoop hierbij een klein beetje meer duidelijkheid te hebben gegeven.
Groetjes kroketje

Terug
Bovenaan Onderaan