• De zoekmachine ligt er uit. Is bekend en in onderzoek.

Recensie Mila, Emmanuela's Angels, Waasmunster 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Lievadibas

Meubelstuk
Forumpionier
2.267
11/07/21
12.156
92
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag zag ik mijn kans om deze dame eens te bezoeken.
Eerst een klein wasje en eens we op de kamer waren kon ik eens grondig aan haar tepels likken, met vol zoenen en wat tong.
Daarna nam ze mijn lid in de mond zonder condoom voor een grondige pijpbeurt wat ze erg goed deed, ze vroeg of mijn ballen ook eens een beurt mocht hebben en dat sloeg ik niet af!
Daarna pijpte ze verder maar ik moest wel beloven niet in haar mondje klaar te komen.
Na een tijdje liet ik ze stoppen en voor het intieme gedeelte begon ik op haar en zoende ik haar vol op de mond en ik vroeg dan of ze het werk op mij wilde verder zetten en ze deed dat met de volle goesting en glimlach.
Niet veel later was de klus geklaard en we deden eerst een wasje in de badkamer om daarna nog een rug massage met olie te krijgen en ik gaf ze nog een naaktknuffel voor ik met de glimlach met mijn auto van de parking reed.
Ze zou nog een week blijven.
Een leuke opgewekte dame waar het herhalingsgevaar groot is al staat er nog een van de aanwezige dames op mijn to do lijstje!
 
Vandaag zag ik mijn kans om deze dame eens te bezoeken.
Eerst een klein wasje en eens we op de kamer waren kon ik eens grondig aan haar tepels likken, met vol zoenen en wat tong.
Daarna nam ze mijn lid in de mond zonder condoom voor een grondige pijpbeurt wat ze erg goed deed, ze vroeg of mijn ballen ook eens een beurt mocht hebben en dat sloeg ik niet af!
Daarna pijpte ze verder maar ik moest wel beloven niet in haar mondje klaar te komen.
Na een tijdje liet ik ze stoppen en voor het intieme gedeelte begon ik op haar en zoende ik haar vol op de mond en ik vroeg dan of ze het werk op mij wilde verder zetten en ze deed dat met de volle goesting en glimlach.
Niet veel later was de klus geklaard en we deden eerst een wasje in de badkamer om daarna nog een rug massage met olie te krijgen en ik gaf ze nog een naaktknuffel voor ik met de glimlach met mijn auto van de parking reed.
Ze zou nog een week blijven.
Een leuke opgewekte dame waar het herhalingsgevaar groot is al staat er nog een van de aanwezige dames op mijn to do lijstje!
Aan de prijs te zien. Het is veel goedkoper dan tegenover het Schipperskwartier.
 
Was vroeger in lochristi house of litlle sins dan verhuisd naar waasmunster.
House of the little sins was in Zaffelare. heel dikwijls geweest in een ver verleden weeral.
na een scheiding is de man naar Waasmunster getrokken en heeft het alleen geprobeerd maar is nooit van de grond gekomen, zelfs failliet gegaan.
Emmanuella's Angels hebben dit pand dan overgenomen en hun succes verhaal verder gezet tot op vandaag.
Jaren geleden waren ze ook op linker- oever . Toen noemde dat Cindy .. Die gebruiken nog steeds de zelfde gsm nummer. Want die gsm nummer zit nog steeds in mijn gsm onder de naam Cindy ..
In linkeroever noemde het ook al Emmanuella's Angels, Cindy was een meisje die daar werkte, een toppertje, vele uurtjes met haar gespeeld. Ik denk dat ik haar vorig jaar in Turnhout zag adverteren.
Maar dit hoort eigenlijk helemaal niet bij Mila, maar coit.
Vroeger had je op H°°°°°s voor ieder privehuis een algemeen item waar je info kwijt kon over het huis enz... Beschrijving, adres, prijzen, informatie over parkingfaciliteiten en interieur ...
 
Laatst bewerkt:
House of the little sins was in Zaffelare. heel dikwijls geweest in een ver verleden weeral.
na een scheiding is de man naar Waasmunster getrokken en heeft het alleen geprobeerd maar is nooit van de grond gekomen, zelfs failliet gegaan.
Emmanuella's Angels hebben dit pand dan overgenomen en hun succes verhaal verder gezet tot op vandaag.

In linkeroever noemde het ook al Emmanuella's Angels, Cindy was een meisje die daar werkte, een toppertje, vele uurtjes met haar gespeeld. Ik denk dat ik haar vorig jaar in Turnhout zag adverteren.
Maar dit hoort eigenlijk helemaal niet bij Mila, maar coit.
Vroeger had je op H°°°°°s voor ieder privehuis een algemeen item waar je info kwijt kon over het huis enz... Beschrijving, adres, prijzen, informatie over parkingfaciliteiten en interieur ...
Toen heb ik voor mijn verjaardag mij zelf getrakteerd op een trio . Dat was toen op Linkeroever.
 
mila
een geweldige ervaring , zoals beschreven , pijpt zonder condoom en vergeet je eitjes ni
uitvoerig gebefd waar ze echt van genoot ,kussen geen probleem
een lekker nauw kutje waarin ik men kruid veelste vlug heb geschoten
nog een massageke en opgefleurd naar huis
voor herhaling vatbaar
vertrok vrijdag terug naar madrid
in oktober verhuizen ze naar temse is mij verteld
jammer dat het zo ver is voor mij als je van den andere kant van den tunnel moet komen
 
mila
een geweldige ervaring , zoals beschreven , pijpt zonder condoom en vergeet je eitjes ni
uitvoerig gebefd waar ze echt van genoot ,kussen geen probleem
een lekker nauw kutje waarin ik men kruid veelste vlug heb geschoten
nog een massageke en opgefleurd naar huis
voor herhaling vatbaar
vertrok vrijdag terug naar madrid
in oktober verhuizen ze naar temse is mij verteld
jammer dat het zo ver is voor mij als je van den andere kant van den tunnel moet komen
Temse en Waasmunster liggen toch niet zo ver van elkaar.
 
Terug
Bovenaan Onderaan