Recensie Mila, Emmanuela's Angels, Temse 4,60 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
60
Eindelijk gisteren 21 maart nog eens een iets kunnen afvinken van mijn bucketlijst 🤩😍.
Langsgeweest in EA en mila bezocht. Ik wist op voorhand dat het belangrijk zou zijn om een afspraak te maken om mila te kunnen strikken want ze is immens populair.
Ik kwam toe en mila was blijkbaar nog een 10 tal minuten bezet en ondertussen eens gevraagd aan de patron of het mogelijk was om de dames die vrij waren eens te mogen bekijken. Geen probleem en angel en Jessica kwamen zich tonen. Kwestie van ondertussen ook al een beetje opgewarmd te geraken voor het grote geschut kwam. Dan nog beetje met de Patron gebabbeld en ondertussen was mila er klaar voor voor het grote werk. Ik mocht haar volgen op de trap en al meteen een eerste lekker uitzicht op die latina brazilian kont. Echt lekker. Ik geraakte al serieus in de moed en eens op de kamer bekeek ze me eens goed en ze knuffelde me meteen en gaf me meteen minuten lang een tongzoen. Van een binnenkomer gesproken!! Ze zei me dat ze me beautyfull vond en nog andere dingen in het Spaans. De sparkling was er duidelijk 😍🤩.ik vond haar er ook heel lekker uitzien en met een heel strak buikje is ze echt supersexy. Ze heeft ook allerlei tattoos staan wat ik ook wel leuk en knap vind. We gingen al spekend naar de badkamer waar ze mijn kroketje al spelen waste en ze plaagde me al een beetje. Daarna gingen we lekker verder in de speelkamer met tongzoenen en overal mocht ik haar betasten en strelen? Zalig gewoon! Je voelt ook aan alles dat ze er van geniet en een zalige tijd beleeft . Erna in bed wou ze verder tongzoenen, ze kreeg er echt niet genoeg van 😂😅
Ik trouwens ook niet 🤣.
Erna begon ze stilletjes aan naar onder te verhuizen eb begon ze net mij zachtjes te pijpen jet nu eb San eens een beetje een versnelling. Ze kan echt zalig pijpen en ze ging daarna nog meer naar onder om mijn ballen te likken eb aan te zuigen .je voelt sowieso dat ze erop kickt om uw ballen eens in haar mond te voelen en dat doet ze dan ook. Ze gooide ondertussen haar veen over mijn hoofd en bood me haar lekker poesje aan .zaligvom 69 met haar te doen en ik voelde haar al schokkend klaarkomen terwijl ik haar zalige sapje mocht proeven .daarna vroeg ze of ik haar wou neuken en ik vroeg of ze op mij kon rijden en zo gezegd zo gedaan ze begon in cowgirl op mij en na een tijdje switche ze naar amazone waar zexme heerlijk liet klaarkomen met een mooi zicht op haar. Daarna nog wat geknuffeld en gepaatcen beetje onnozel gedaan terwijl we ons allebei opfrissen en aankleden. Nog een gezellige lange tongzoen als afscheid en ik mocht terug naar huis vertrekken.
Lekkere afspraak fehd net deze super leuke Braziliaanse ster.

Eindelijk gisteren 21 maart nog eens een iets kunnen afvinken van mijn bucketlijst 🤩😍.
Langsgeweest in EA en mila bezocht. Ik wist op voorhand dat het belangrijk zou zijn om een afspraak te maken om mila te kunnen strikken want ze is immens populair.
Ik kwam toe en mila was blijkbaar nog een 10 tal minuten bezet en ondertussen eens gevraagd aan de patron of het mogelijk was om de dames die vrij waren eens te mogen bekijken. Geen probleem en angel en Jessica kwamen zich tonen. Kwestie van ondertussen ook al een beetje opgewarmd te geraken voor het grote geschut kwam. Dan nog beetje met de Patron gebabbeld en ondertussen was mila er klaar voor voor het grote werk. Ik mocht haar volgen op de trap en al meteen een eerste lekker uitzicht op die latina brazilian kont. Echt lekker. Ik geraakte al serieus in de moed en eens op de kamer bekeek ze me eens goed en ze knuffelde me meteen en gaf me meteen minuten lang een tongzoen. Van een binnenkomer gesproken!! Ze zei me dat ze me beautyfull vond en nog andere dingen in het Spaans. De sparkling was er duidelijk 😍🤩.ik vond haar er ook heel lekker uitzien en met een heel strak buikje is ze echt supersexy. Ze heeft ook allerlei tattoos staan wat ik ook wel leuk en knap vind. We gingen al spekend naar de badkamer waar ze mijn kroketje al spelen waste en ze plaagde me al een beetje. Daarna gingen we lekker verder in de speelkamer met tongzoenen en overal mocht ik haar betasten en strelen? Zalig gewoon! Je voelt ook aan alles dat ze er van geniet en een zalige tijd beleeft . Erna in bed wou ze verder tongzoenen, ze kreeg er echt niet genoeg van 😂😅
Ik trouwens ook niet 🤣.
Erna begon ze stilletjes aan naar onder te verhuizen eb begon ze net mij zachtjes te pijpen jet nu eb San eens een beetje een versnelling. Ze kan echt zalig pijpen en ze ging daarna nog meer naar onder om mijn ballen te likken eb aan te zuigen .je voelt sowieso dat ze erop kickt om uw ballen eens in haar mond te voelen en dat doet ze dan ook. Ze gooide ondertussen haar veen over mijn hoofd en bood me haar lekker poesje aan .zaligvom 69 met haar te doen en ik voelde haar al schokkend klaarkomen terwijl ik haar zalige sapje mocht proeven .daarna vroeg ze of ik haar wou neuken en ik vroeg of ze op mij kon rijden en zo gezegd zo gedaan ze begon in cowgirl op mij en na een tijdje switche ze naar amazone waar zexme heerlijk liet klaarkomen met een mooi zicht op haar. Daarna nog wat geknuffeld en gepaatcen beetje onnozel gedaan terwijl we ons allebei opfrissen en aankleden. Nog een gezellige lange tongzoen als afscheid en ik mocht terug naar huis vertrekken.
Lekkere afspraak fehd net deze super leuke Braziliaanse ster.
Super ! Volgende week ook eens langsgaan denk ik

Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
Gesproken taal
Spaans
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
120+ minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/emmanuelas-angels.html?adult=1
Totale kosten (in euro)
280
Was al eens in deze keet geweest. Jessie middelmatig tot goed en Myriam een compleet fiasco. Besprak het met Lorena/Manuella in Mabuhay. Ze zei: "Myriam is wispelturig en poco loco" en lachte. De gastheer had toen niet ingegrepen op het moment dat ik hem naar boven riep. Kreeg ook geen andere dame voor de resterende tijd. Dingdong!

Tegen mijn principe teruggegaan, speciaal voor Mila. Zonder afspraak. We gingen voor 2,5 uur gezien de recensies hierboven.

Deze 38 jarige Braziliaanse 🇧🇷 mamita sprreek vlot Spaans. Met een zeer schattig Portugees accent erop en regelmatig switchen naar het Engels.

Direct stevig tongzoenen 💋 en knuffelen 🥰. Na een korte douche wou Mila een sigaret samen roken. Onhandig want de buren 👀 zo binnen als je het raam openzet. ⏲️ nog niet gestart.
Ze was aangenaam verrast dat ik netjes geschoren was en alles bij had: mondspoelwater, intieme zeep en kwaliteit massage olie.

Eerste pijp sessie, goed aan het scrotum en de teelballen, deepthroat maar 50%. Ze vroeg of ik daarbij een prostaatmassage wou. Nee dankjewel ben geen maricon. Mila schoot in een schaterlach.

Liet ze stoppen en begon langzaam te teasen en te beffen. Lekkere tepels constant in extase. Na wat tijd begon Mila het rithme te bepalen door haar bekken actief te bewegen, mijn hoofd te strelen en luidruchtig te kreunen. Duurde wel even en toen duwde Mila mijn hoofd met beide handen fors tegen haar clitoris waarop ik flink zoog. Een orgasme ✅ met meerdere naschokken, telkens ik nog een zacht 👅 je gaf rilde ze van plezier. Ze zei zwoel dankjewel en I ❤️ you ( maal 3).

Opnieuw een rookmoment. Mila klaagde dat mannen vaak veel te brut en ongeduldig zijn waardoor ze daarna moeite heeft om tot een orgasme te komen.

Pijp sessie 2. Veel beter en intenser en nu haalde ze 95% bij de deepthroat. Af en toe zacht geholpen naar de 100. Lekker nat sabbelen. Wou haar vingeren maar dat had ze liever niet. Ze gaf een roze vingervibratortje met een condoom erom heen. De 🪫 was snel plat waarop we in 69 verder gingen en Mila daarna kwam schuren op mijn 🍆. Ze zei "veel lekkerder dat echt vlees".

Liet ze rijden in cowgirl en kneep regelmatig stevig in haar kontje. Lichte spanking en een vinger in haar anus leek ze leuk te vinden. Kon zo mijn penis voelen bewegen. Dan, zonder connectie verlies, naar de rand van het 🛌 en in 1 beweging rechtstaand verder neuken. Vonden we geweldig 😻 Terug op het bed met haar benen in mijn nek pompen en af en toe stoppen om aan haar clit te zuigen en effe te laten bijpijpen. Ben gewoon klaargekomen ☑️.

Een massage voor haar. Daar genoot ze echt van en was erg dankbaar. Ze zei "krijg dat bijna nooit". Ze begon te gekscheren met "I ❤️ you", "wanneer gaan we trouwen" en "ik wil een kind van jou". Mila er moeten op wijzen dat ze dat best niet doet, ze zal maar de verkeerde tegengekomen.

Weer tongen, knuffelen, pijpen, beffen en 69. Kreeg een compliment over mijn tong. Zowel bij het zoenen als het beffen. Voelde dat ze wat moe was. Mila gaf aan dat voor een tweede orgasme het lang ging duren.

Boven haar gezicht gaan zitten en lang laten zuigen en aan men teelballen 👅. Diep met mijn tong bij haar naar binnen. Was ook wat moe en begon mijzelf te mastruberen. Mila ging aan mijn kont likken en zei " Dame toda tu leche 🥛". Toen ze overging naar rimmen kreeg ik een orgasme ✅ en spoot alles wat ik had op haar borsten. Nieuwe ervaring dat rimmen.

Veel praten, lachen, Mila heeft een bovengemiddelde intelligentie, ze was oprecht gecharmeerd toen ik haar vertelde over de mooie recensies op dit forum.

Over naar een massage voor mij. Vrij goed en nog beter toen ze met haar borsten begon te masseren.

Een wasje, fors knuffelen, ferm tongzoenen 💋, waarbij ze mijn tong eruit zoog en nog maar eens een dankuwel en een paar "I love you's".

Op de gang trok ze me plots terug en gaf nog een paar lekkere tongen.

Qua sexdrive / lange sessie vol maken, minder dan Lorena of Claudia. Ze is misschien wat moe en had ook nood aan conversatie. 7 op 7 werken is ook niet gezond, absoluut niet voor het lichaam noch voor de geest. Zou men moeten verbieden! Komende maandag vertrekt Mila op verlof.

Toffe, lieve, humoristische, knappe, vrolijke, verstandige, sensuele
en welgemanierde dame. Die er prat op gaat een goede service te willen leveren aan gelijk wie. Enkel twee voorwaarden: hygiëne en respect.
De term hiervoor is: een pareltje.

Buen viaje. Gracias por la maravillosa dia. Que Dios te proteja.
😘 💋 😙 👅 😙 💋 😘

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan