Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk vind van wel, al zijn de foto's al wel oud. Ze gebruikt al zeker een jaar of vijf dezelfde. Van de andere kant vraag ik me af of Mila wel de juiste dame voor je is als je je daar druk over maakt.Zie deze adv al paar jaar maar komen de foto nog overeen?
De laatste paar keer op een locatie waar gratis parkeren voor de deur ruim beschikbaar was.Heeft iemand info over haar ontvangstlocatie in Breda? Betaald of gratis parkeren in de buurt?
Does she have his own place for visits or does she just come to clients?Wat een heerlijke vrouw. Bij binnenkomst meteen staan zoenen in de hal, en meteen door naar de slaapkamer. Ze zag er precies zo uit als op de foto's. Gek genoeg niet eens ouder dan op de foto's. En wat ik erg waardeerde: prachtige natuurlijke borsten.
Ze onderbrak onze beginnende vrijpartij om me wat opties voor te leggen. Wil je pijpen met of zonder? wil je prostaatmassage? en nog zo een paar. Lekker duidelijk en op een geile manier gevraagd.
Ze pijpt heerlijk, zoent geweldig en is lekker strak. Ze neemt initiatief en speelt het spel helemaal goed mee.
Ik denk wel dat ze rookt. Daar was een beetje van te proeven, maar niet storend.
Eenmaal klaar, nog heel even gekletst. Ze geeft niet veel prijs over zichzelf, maar kwam wel nog met opties voor een volgend bezoek. En ik denk dat ik daar binnenkort ook maar gebruik van ga maken.