WHEM Miky Apeldoorn

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Girls-girls

Stamgast
279
20/09/23
5.333
2
Heeft er al iemand lol gemaakt met mooie Miky? Lijkt voor veel te porren

Ben ook benieuwd
Inmiddels is ze in Assen in een hotel, pasje werd van balkon gegooid.
ze Zag er niet echt uit (meer) als op de foto, 21 is ze absoluut niet, en borstel zijn ook niet meer zo strak.....helaas ook niet zo knap maar wel een mooi slank lichaam....

Tijdens 69 kwam er een andere dame vanaf balkon naar binnen, zegt "sorry" en ging wachten in de badkamer.....

Laatst bewerkt:
Ze heet inmiddels Norra, nu weer in Assen zo te zien. Een tijdje terug ben ik bij haar geweest. GFE kun je vergeten, doet op auto-pilot haar ding, erg ongeïnteresseerd, is gewoon een afwerkdame.

Deze week een afspraak gemaakt met deze dame.
Op Maandag een berichtje gestuurd met de vraag of ze Dinsdag nog in Nijmegen zou zijn, dat was ze dus een afspraak gemaakt voor Dinsdag.
Dinsdag in de aangegeven straat aangekomen stuurt ze de live locatie door en blijkt ze die dag naar Rotterdam te zijn vertrokken.

"Dan had je mijn advertentie maar in de gaten moeten houden want die staat nu op Rotterdam"

Heb haar 1 keer bezocht. Stuurde mij naar het kamernummer van haar vriendin. Ik ben toen weggelopen. Zij nam weer contact op om aan te geven dat ze nu wel beschikbaar was. In ogenschouw van de geile bui en de gemaakte rit dus weer naar boven. Dame van de foto's maar aangezien je haar gezicht niet ziet op de foto's is ze in het echt anders dan je verwacht. Beetje afwerkseks en vervolgens koersen naar huis. Seks was normaal, niet slecht.

Aanloop was minder.

Ik ga nimmer terug.

Terug
Bovenaan Onderaan