Mieke heeft hier op dit forum al eens eerder een recensie-pagina gehad.
Toen werd er nogal getwijfeld en uitte ik persoonlijk ook mijn argwaan over haar geaardheid.
Toch gaf ik ze onlangs het voordeel van de twijfel, want haar profiel en handelingen zijn verleidelijk.
Dus begaf ik mij naar Zeebrugge (nabij de vroegere vismijn, ze ontvangt in een appartement, met een kamertje met massagetafel).
Vooreerst dit : ja ze tongzoent voluit, ze masseert goed, streelt goed, het afzuigen is ok en het neuken ook. Tot zover het goede nieuws.
Maar : van bij het binnenkomen had ik een zeer raar gevoel. Ze heeft een heel mannelijke look. Haar stem klinkt inderdaad abnormaal zweverig (zoals eerder al beschreven), en het lijkt op een mannenstem die overdreven vrouwelijk en geil wil klinken.
Haar borsten en tepels zijn totaal onnatuurlijk. Lijken de perfectie maar voelen onnatuurlijk en kunstmatig.
Ook onderaan zijn het niet de juiste proporties, en oogt het heel vreemd.
Tijdens het vrijen kreunt ze op een onechte manier, en het orgasme wordt luidkeels gefaket. Samen met dat fake-orgasme laat ze haar urine weelderig vloeien. Wie denkt dat dit een natuurlijke vorm van squirten is, heeft nog nooit een squirtende vrouw van dichtbij gezien.
Het spijt mij, dit is mijn aanvoelen. Maar voor mij is Mieke een transgender, waarbij de operaties min of meer redelijk goed gelukt zijn. Daar is niets mis mee, ik discrimineer niet, keur niets af, en wil hier zeker geen discussies uitlokken.
Nogmaals: het is mijn objectief aanvoelen.
Dat anderen dat niet aanvoelen, anders aanvoelen, of er anders over denken, is hun goed recht.
Maar voor mij is het duidelijk : voor wie kickt op plasseks met een transgender, dan is dit de ideale plaats. De prijs is aannemelijk en "ze" doet haar uiterste best om je te verwennen en je te laten klaarkomen.
Veel plezier ermee.
P.S. meer reviews op :
Deze dame adverteert op tweedehands. Een vrij nieuwe advertentie HomeDiensten en VakmensenWelzijn | Masseurs en Massagesalons zoekertje m1960098928. Klinkt vrij timide aan de telefoon en vrij vaag qua antwoorden. Dus misschien kan iemand mij wel verder helpen.
www.girlsreview.nl