Mickey is een leuke sociale vrolijke kleine slanke Thaise dame met twee punten die zeer in haar voordeel spreken.
Ik heb Mickey een aantal keren bezocht in haar sfeervolle salon (de voormalige berging van een woonhuis met drie woonlagen) voor een Thaise oliemassage met extra's en heb het zeer naar mijn zin gehad. Ze mag zowel verbaal als tijdens de massage graag een beetje teasen.
Mickey masseert je in haar blootje en dat is geen straf want ze heeft een mooi meisjesachtig lijf, slank met smalle heupen.
Ik heb gemerkt dat hoe meer er een band ontstaat (dus hoe vaker je haar bezoekt) hoe minder problematisch ze het vindt als je terug masseert. Eigenlijk vind ze dit wel lekker maar dat geeft ze niet graag toe want het is op en top een lady. Ze zorgt ervoor dat ze voldaan het pand weer verlaat.
Ze heeft in het verleden veel pech gehad met ontstekingen in heup- en schoudergewrichten waardoor ze een aantal keren medische behandelingen heeft moeten ondergaan. Wellicht toch een gevolg van de overdadige siliconen implantaten?
Want eerlijk is eerlijk qua borstpartij heeft Mickey, voor zo'n petite dametje, erg veel te bieden en daar maakt ze tijdens de B2B ook bekwaam gebruik van.
Liefhebbers van een cupje A zijn bij Mickey dan ook aan het verkeerde adres.
Mickey's voertaal is Engels, ze heeft een levendige conversatie en is goed in het maken van grapjes in deze taal.