WHEM Michelle, Stadskanaal

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik heb haar een paar dagen geleden een WA berichtje gestuurd, met een neutrale vraag (en was overigens vriendelijk) of het klopt dat ze een AD heeft op SJ. Ik heb nooit een reactie gekregen, maar ben wel nadien zeer bedreigend bejegent door iemand met een telnr dat eindigt met 259. Diegene beweerde dat ik zat te kloten met zijn hoeren op kinky en SJ, wat dus totaal niet klopt en mij (+ dierbaren) komt opzoeken.

Ik heb hier niet op gereageerd en vermoed dat het met haar te maken heeft en ben benieuwd of jullie dat ook hebben ervaren?

Overigens ben ik niet bang, maar vind dit soort gasten super irritant.

Laatst bewerkt:
Ik heb haar een paar dagen geleden een WA berichtje gestuurd, met een neutrale vraag (en was overigens vriendelijk) of het klopt dat ze een AD heeft op SJ. Ik heb nooit een reactie gekregen, maar ben wel nadien zeer bedreigend bejegent door iemand met een telnr dat eindigt met 259. Diegene beweerde dat ik zat te kloten met zijn hoeren op kinky en SJ, wat dus totaal niet klopt en mij (+ dierbaren) komt opzoeken.

Ik heb hier niet op gereageerd en vermoed dat het met haar te maken heeft en ben benieuwd of jullie dat ook hebben ervaren?

Ik heb haar ook een whatsapp bericht gestuurd en heb vandaag zelfde bericht gekregen ook van tel nummer dat eindigd op 259. Dus denk dat je vermoedens kloppen

Ik heb dit ook ervaren met haar, whatsapp gestuurd en kreeg een spraakbericht terug. Paar dagen niks gehoord en toen ook ineens hetzelfde bericht als jou...

Sneu gevalletje..

Dankjewel voor jullie reactie. Het is dan evident wie er achter zit. Ik ga dit ieg melden op kinky en SJ. @Jackspack ; @Menzo43 zouden jullie dit ook kunnen doen? (en uiteraard iedereen die dit leest en bedreigd is door haar/hem). Hoe meer klachten des te eerder ze haar profiel verwijderen/ blokkeren, denk ik.

Bericht van Kinky:

Hartelijk dank voor jouw reactie.

Wij zullen het nummer registreren.

De dame is overigens al verbannen van de site.

Met vriendelijke groet,
Damian - Support Kinky

Midhold klantenservice

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan