• De zoekmachine ligt er uit. Is bekend en in onderzoek.

WHEM Michelle Meeuwen!

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

GeileRoland

Wandelaar
52
17/08/22
26
3

Contact gehad met deze dame via WhatsApp. Je kunt haar duidelijk zien op profielfoto WhatsApp en ze ziet er goed uit.

Maar haar prijzen zijn wel erg hoog.
Half uurtje intiem met condoom en pijpen zonder condoom € 200,00
In advertentie staat ze doet rimmen en geeft in WhatsApp bericht aan een man niet te rimmen.
Iemand ervaring met haar?
 
Gezicht valt inderdaad nog best mee. Vragen staat vrij natuurlijk maar bij haar vraag 'k me dan toch af wat ze zelf vindt dat ze te bieden heeft wat maakt dat €200 voor een half uur een realistische of concurrentiële prijs is.

Voor €400 het uur zijn de mogelijkheden toch echt wel enorm om dan bij haar te recht te moeten komen? Ze kan maar proberen natuurlijk...
 
Ik heb met Michelle in het begin toen ze pas begon te ontvangen geappt en toen vroeg ze de hoofdprijs van € 200,00 per uur en alles moest extra worden bijbetaald.
Ze was ook erg kortaf met reageren waardoor ik het contact destijds heb verbroken.
Gelukkig maar want nu ze geen klanten kan krijgen gaan de prijzen ineens omlaag.
Mij zal ze in elk geval niet zien.
Er zijn genoeg dames die voor € 200,00 per uur all in doen!
 
Idd, tegenwoordig is het 200€/uur, waar een paar jaar terug nog 150 was. 200 voor hem er even in te steken vind ik nu toch wel veel… ik hou het tegenwoordig bij half uurtje aan 100. Zelfde resultaat 🤪.
 
Ik ben wel eens benieuwd of er nu al iemand geweest is . Ze antwoorde mij dat het in Gruitrode is en daar ik zelf ook van daar ben houd het mij wel even tegen .
 
enige tijd geleden bij haar geweest is inderdaad een BBW maar super lekker uurtje mee beleeft.
ik kan alleen maar zeggen Pijpen top en echt diep wel met condoom maar zeker de moeite waard om haar te bezoeken.
neuken in veel standjes ze kan er zelf van genieten en als je ze zover brengt dat ze klaar komt wordt ze zeiknat.
behandel haar met respect en ze geeft je een heerlijke beurt.
ik ga zeker terug.
 
Terug
Bovenaan Onderaan