- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 3,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 3,00 ster(ren)
- Extra's
- Pijpen zonder condoom
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 35-40
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- D (fake)
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Dag
- Zaterdag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/advertenties/2380161-guadalupe
- Totale kosten (in euro)
- 150
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
Zie deze dame alleen genoemd in onderwerp WHEM. Lijkt rond te reizen, want ik zie Capelle ad IJssel, ik zag haar gisteren in Deventer, ze gaf aan te gaan verhuizen naar Dordrecht, maar het werd Drachten. Wel beiden met een D, zal wel geen NL topografie hebben gehad in Mexico.
Wel een andere goede opleiding gehad waar ik zeker van genoten heb.
Strakke kleine dame met harde silli's. Dat is het enige dat nep is, verder killer body.
Klein en licht, je tilt haar zo op. Ontvangstlocatie in Deventer was zeer matig, maar de dame zelf is brandschoon. Bij mij wat gehannes met doekjes.
Pijpt goed, neukt lekker, goed Engels.
Hoop dat ze binnenkort in de buurt van het Amsterdamsche komt, Diemen, Driemond, Duivendrecht, allemaal met een D.
Jammer van de prijs, maar ondertussen lijkt 150/30 meer standaard te gaan worden dan de vroegere 100/30.
Wel een andere goede opleiding gehad waar ik zeker van genoten heb.
Strakke kleine dame met harde silli's. Dat is het enige dat nep is, verder killer body.
Klein en licht, je tilt haar zo op. Ontvangstlocatie in Deventer was zeer matig, maar de dame zelf is brandschoon. Bij mij wat gehannes met doekjes.
Pijpt goed, neukt lekker, goed Engels.
Hoop dat ze binnenkort in de buurt van het Amsterdamsche komt, Diemen, Driemond, Duivendrecht, allemaal met een D.
Jammer van de prijs, maar ondertussen lijkt 150/30 meer standaard te gaan worden dan de vroegere 100/30.